برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کوزه گری: ‌امیدوار به کسب جواز حضور در مسابقات جهانی هستیم

تهران - رییس فدراسیون هندبال ابراز امیدواری کرد:‌ جوانان هندبالیست ایران بتوانند در جمع سه تیم برتر مسابقات هندبال جوانان آسیا قرار بگیرند.

'جلال کوزه گری' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:‌ با توجه به تشکیل سه گروه مقدماتی، گمان می کنم ایران باید با پشت سر گذاشتن تیم های عربی راهی دیدارهای نیمه نهایی شود.

وی افزود:‌ اگر تیم کشورمان در مقابل ژاپن در بازی فردا به پیروزی برسد شرایط به مراتب بهتری خواهد داشت چرا که در این صورت به مصاف دو تیم دوم گروه های روبرو خواهد رفت.

رییس فدراسیون هندبال تصریح کرد: با توجه به برگزاری بازی های سایر گروه ها، وضعیت نسبتا خوبی برای تیم ایران بوجود آمده است.

وی تصریح کرد: کره جنوبی قدرتمندترین تیم آسیا، بازی های ضعیفی انجام داده است تا جایی که ممکن است به دور دوم صعود نکند بنابراین می توان او را از فهرست چهار تیم برتر دور پایانی از هم اکنون کنار گذاشت.

کوزه گری با اشاره به عملکرد خوب تیم های کویت و بحرین در گروه سوم گفت: پیش بینی ما این است که بحرین به عنوان تیم اول و کویت به عنوان تیم دوم به دور بعدی صعود کند.

وی افزود:‌ از سوی دیگر تیم های ایران، ژاپن (تیم های اول و دوم گروه دوم) و قطر و عربستان (گروه یک) به عنوان تیم های اول و دوم احتمالا راهی مرحله بعد خواهند شد.

کوزه گری اظهار داشت: در این شرایط تیم ایران در دور دوم که در قالب دو گروه سه تیمی برگزار می شود باید یکی از دو تیم عربی همگروه خود را شکست دهد تا موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر شود که احتمال تحقق این امر بسیار بالا است.

رییس فدراسیون هندبال گفت:‌ در این مسابقات نخست به دنبال کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان هستیم و پس از آن به رتبه خود در بین سه تیم برتر آسیا فکر می کنیم.

ورزشی. ** 1346 ** 1589

تاریخ: 1391/4/14
موضوع: توپ و تور
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: