برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم ملی دوچرخه سواری بانوان ایران در مسابقه های آسیایی شرکت می کند

ارومیه - نایب رییس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تیم ملی دوچرخه سواری بانوان ایران در مسابقه های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در هندوستان شرکت خواهد کرد.

'لیلا قلاوند' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جذب و به کارگیری مربی زن خارجی و برگزاری اردوی تدارکاتی متعدد، از اهم برنامه هایی است که پس از پایان بازی های المپیک 2012 لندن در صدد اجرای هرچه سریع تر و دقیق تر آن هستیم.

وی افزود: دوچرخه سواری ایران سه سهمیه بازی های المپیک در مواد پیست مردان کسب کرده است.

وی اظهار کرد: با توجه به آغاز بهره برداری از پیست های دوچرخه سواری شهرهای اهواز و مشهد مقرر شده اردوهای آمادگی تیم بانوان حتی در فصول سرما و یخبندان نیز قطع نشده و بنا به موقعیت آب و هوایی در یکی از این دو پیست انجام شود.

قلاوند افزود: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا، بهمن ماه امسال در هندوستان برگزار می شود.

وی که در حاشیه مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی بانوان ایران

سخن می گفت، اضافه کرد: این مسابقات امسال با حضور 90 ورزشکار در قالب 15 تیم از استان های مختلف کشور در

روزهای 12 تا 14 تیر ماه در مواد پیست و جاده برگزار شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

وی گفت: در این مسابقات علاوه بر جام و مدال نفرات برتر، به یک مربی و چهار ورزشکار با اخلاق نیز جایزه نقدی اهدا شد.

وی از حضور توانمند 11 داور زن در امر قضاوت این مسابقات قدردانی کرد و افزود: از این پس تمامی مسابقات بانوان در تمامی رشته ها با قضاوت کادر داوری زن برگزار می شود.

قلاوند در ادامه از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی بانوان ایران در اواخر تیر ماه خبر داد و افزود: این مسابقات از روز 22 تیر ماه به مدت دو روز در رشته های دانهیل و کراس کانتری بانوان در شهر سنندج برگزار می شود.

وی، همچنین زمان برگزاری مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری بانوان را شهریور ماه و پس از ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: برنامه ها و مسابقات متعددی در تقویم ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری برای بالا بردن سطح آمادگی و ارتقاء توان فنی تیم های بانوان در نظر گرفته شده است تا شاهد پیشرفت روز افزون این رشته در حوزه زنان باشیم.

7126/583

ورزشی. **‌ 1589 **

تاریخ: 1391/4/14
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: