برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رقابت 47 رکابزن در ماده تایم تریل انفرادی امید کشور

تهران - مسابقات دوچرخه سواری استقامت جاده در ماده تایم تریل انفرادی رده سنی امید قهرمانی کشور تا دقایقی دیگر با حضور 47 دوچرخه سواری آغاز می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری؛ مسابقات دوچرخه سواری استقامت جاده در ماده تایم تریل انفرادی قهرمانی کشور از امروز (هفدهم تیر) به مدت 2 روز به میزبانی هیات دوچرخه سواری استان زنجان برگزار می شود.

در نخستین روز این مسابقات، 47 رکابزن تا دقایقی دیگر در ماده تایم تریل به مسافت 22 کیلومتر و در مسیر جاده فرودگاه زنجان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات دوچرخه سواری استقامت جاده در ماده تایم تریل انفرادی امید قهرمانی کشور در قسمت مردان با حضور 24 تیم از استان های آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد، مازندران، فارس، توابع تهران، گیلان، گلستان، آذربایجان غربی، سمنان، خراسان شمالی، البرز، لرستان، زنجان، همدان، کرمان، خراسان رضوی، قم، خراسان جنوبی، خوزستان، تهران، اردبیل، قزوین و اصفهان برگزار می شود .

در این دوره از مسابقات، اسد هاشم وند به عنوان ناظر فنی، بهنام علیاری به عنوان سرپرست فنی، فرهاد عصفوری به عنوان سرپرست اجرایی و ایمان دلیلی حیرتی، پیمان رجعتی، فرهاد خزدوزی، ابراهیم صادقی، حامد صالحی پسند، بهرام علی قنبری و ابوالفضل بهاروند به عنوان داور حضور دارند.

ورشی ** 1587 **

تاریخ: 1391/4/17
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: