برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

قهرمانی دانش آموزان تهرانی در بدمینتون

تهران - رقابت های بدمینتون قهرمانی دانش آموزان پسر دوره متوسط سراسر کشور در مشهد برگزار شد و تیم تهران به مقام نخست این رقابتها دست یافت .

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش،رقابت های بدمینتون قهرمانی دانش آموزان پسر دوره متوسط سراسر کشور در مشهد برگزار شد و تیم تهران به مقام نخست دست یافت .

تیم های بدمینتنون خراسان رضوی و زنجان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در فوتبال نیز پس از انجام بازی های روز چهارم چهره 8 تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

اصفهان، گلستان، آذربایجان شرقی، فارس، شهرستان های تهران، خراسان رضوی، البرز و خوزستان 8 تیمی بودند که با غلبه بر حریفان خود جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آورند.

در مسابقات پینگ پنگ و در فینال این رقابت ها نیز مازندران با شکست 3 بر 2 خوزستان به مقام اول رسید و تیم های قزوین و آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند.

در هندبال تیم های کردستان، فارس، کرمانشاه، ایلام، خراسان رضوی، قم، خوزستان و اصفهان حریفان خود را شکست دادند.

در بسکتبال البرز، کرمان را برد. گیلان 46 بر 33 آذربایجان شرقی را مغلوب کرد. خراسان رضوی 45 بر 26 از سد ایلام گذشت. تهران 44 بر 23 کرمانشاه را مغلوب کرد. خوزستان 61 بر 50 فارس را از پیش رو برداشت و نتیجه دیدار کردستان و چهارمحال و بختیاری در پایان با نتیجه 42 بر 29 به سود کردستان به پایان رسید.

در فوتبال دوره راهنمایی هم تیم های گیلان، تهران، بوشهر، البرز، خوزستان، کرمان، اصفهان و اردبیل حریفان خود قزوین، خراسان رضوی، شهرستان های تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، ایلام ، هرمزگان و مرکزی را شکست دادند.

رقابت های ورزشی دانش آموزان پسر دوره متوسط سراسر کشور همچنان در مشهد ادامه دارد.

ورزشی ** 1587 **1440

تاریخ: 1391/4/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: