برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیمور غیاثی : احسان حدادی در المپیک لندن به روی سکو می رود

تهران - مدیر تیم های ملی دوومیدانی گفت : احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا و از امیدهای دوومیدانی ایران در بازیهای المپیک 2012 لندن به روی سکو خواهد رفت.

تیمور غیاثی روز یکشنبه به ایرنا اظهار داشت : حدادی در رقابتهای جایزه بزرگ آسیا در قطر و در رقابتهای جایزه بزرگ اروپا درایتالیا پرتاب های خوبی داشت و در رقابتهای جایزه بزرگ انگلیس که هفته آینده برگزارخواهدشد،‌به شرایط آرمانی می رسدودرصورت ادامه این روند درالمپیک لندن روی سکوخواهد ایستاد.

وی گفت:علاوه بر حدادی 10دوومیدانی کار دیگر کشورمان که دارای سهمیه هستند،‌ از شرایط خوبی برخوردارند و حضور آنان در این رقابتها باعث آمادگی آنان برای بازیهای آسیایی 2014 کره جنوبی خواهد شد.

مدیر تیم های ملی دوومیدانی گفت : دوومیدانی ایران دارای 9 سهمیه بازیهای المپیک لندن بود که با کسب رکورد ورودی توسط محمد ارزنده در پرش طول، دوومیدانی ایران در حال حاضر دارای 10 سهیمه المپیک است و به احتمال قوی نیز محمد صمیمی یک سهمیه دیگر کسب خواهد کرد.

غیاثی گفت : در سالهای گذشته دوومیدانی ایران با وایلد کارت به المپیک می رفت و بعدها توانست با کسب یک، دو و چند سهیمهه گام به المپیک بگذارد و در المپیک گذشته ( پکن ) دوومیدانی کشورمان شش سهمیه بدست آورد و این نشان از رشد این رشته ورزشی در کشور دارد.

مدیرتیم های ملی دوومیدانی کسب این سهمیه ها و پیشرفت دوومیدانی را نتیجه زحمات تمام دست اندرکاران چه در گذشته و چه حال حاضر می داند و معتقد است که حضور افشین داوری در ریاست فدراسیون دوومیدانی و تفکر وی در حرکت رو به جلو این رشته کاملا مشهود است.

وی افزود:درحال حاضر شرایط خوبی برفدراسیون حاکم است و تقسیم کار که از سوی رییس فدراسیون ایجاد شده باعث گردیده که کارهاتخصصی تر انجام شود.

ورزشی**1587**1590

تاریخ: 1391/4/18
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: