برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ذوب آهن درباره حضور نماینده این باشگاه درلیگ برتر هندبال تصمیم نگرفته است

اصفهان - رییس هیات هندبال استان اصفهان گفت:باشگاه ذوب آهن اصفهان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر پاسخ رسمی نداده است و برای حضور نماینده دوم اصفهان در این مسابقات، منتظر پاسخ این باشگاه هستیم.

'فرامرز می آبادی' روز یکشنبه به ایرنا اظهار کرد: علاقه مندیم که ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر هندبال شرکت کنداماشرایط بد مالی موجب شده تامسوولان این باشگاه برای شرکت در مسابقات لیگ برتر تصمیم خود را اعلام نکنند.

وی افزود:مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان در قرعه کشی لیگ برتر باشگاه های کشور شرکت نکردند اما فدراسیون هندبال بنا به پیشنهاد ما، نام هیات هندبال را به عنوان تیم دوم هندبال اصفهان در این قرعه کشی جای داد.

رییس هیات هندبال استان اصفهان در پاسخ به این پرسش که در صورت انصراف ذوب آهن از لیگ برتر باشگاههای کشور چه تصمیمی اتخاذ خواهید کرد؟ پاسخ داد: با تمام قوا پیگیر هستیم که در صورت انصراف ذوب آهن از لیگ برتر هندبال، نماینده دوم اصفهان را با نام حمایت کننده مالی دیگری در مسابقات شرکت دهیم.

وی افزود: بازیکنان تیم هندبال ذوب آهن اصفهان هنوز با این باشگاه تسویه حساب نکرده اند و ما امیدواریم مسوولان این باشگاه هرچه سریعتر وضعیت تیم هندبال خود را مشخص کنند.

می آبادی تصریح کرد: نماینده دوم اصفهان درلیگ برتر نباید فرصت آماده سازی خود را از دست بدهد و به همین منظور هیات هندبال استان اصفهان از مسوولان باشگاه ذوب آهن خواسته است تا 72 ساعت آینده وضعیت تیم خود را مشخص کنند.

وی با اشاره به سابقه 40 ساله باشگاه ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: این باشگاه سابقه 20 ساله در هندبال کشور دارد و انحلال تیم هندبال این باشگاه، شایسته ورزش اصفهان نیست.

رییس هیات هندبال استان اصفهان تاکید کرد: در صورت انحلال تیم هندبال ذوب آهن، تیم دیگری به عنوان نماینده اصفهان جایگزین این تیم در رقابت های لیگ برتر هندبال می شود.

7132/607

تاریخ: 1391/4/18
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: