برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

علیرضایی بدنبال حضور در بازیهای المپیک لندن

تهران - محمد علیرضایی تنها شناگر ایران که در المپیک 2008 پکن موفق به کسب سهمیه شد، تلاش می کند تا با تنها سهمیه وایلد کارت شنای ایران راهی المپیک شود.

به گزارش ایرنا،'علیرضایی'درحالی درمیان راه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به دنبال جواز حضور در المپیک است که مسوولان فدراسیون شنا اعلام کرده اند، مهلت معرفی نماینده ایران به المپیک به پایان رسیده و محمد بیداریان راهی لندن خواهد شد.

برانوش نیک بین چندی پیش در گفت وگو با ایرنا گفته بود:‌ 11 ژوئن برابر با 22 خرداد آخرین فرصت فدراسیون شنا برای معرفی نماینده کشورمان با وایلد کارت بود.

وی افزود:‌طبق نظر فدراسیون بین المللی شنا در آن زمان، محمدبیداریان بهترین ورزشکارایران ازنظرکسب امتیازبوده و وی به عنوان نماینده ایران به لندن می رود.

اما علیرضایی انتظار دارد که مسوولان فدراسیون شنا در شرایطی که 20 روز مانده تا شروع المپیک او را به دلیل امتیاز بهتر به المپیک اعزام کنند.

وی افزود:‌ من تنها یک بار فرصت حضور در مسابقات گزینشی المپیک را داشتم اما بیداریان با وجود اینکه سه فرصت حضور در مسابقات گزینشی المپیک را داشته است،‌ باز هم امتیاز کمتری نسبت به من کسب کرد.

علیرضایی اظهار داشت : هنوز هم در جدول امتیاز بندی فدراسیون بین المللی شنا امتیاز من در ماده 100 متر قورباغه بیشتر از سایر شناگران ایرانی است و فدراسیون بین المللی نیز این آمادگی را دارد که در صورت معرفی من به عنوان نماینده ایران، شرایط حضورم را در المپیک فراهم کند.

این مسائل در حالی مطرح می شود که بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرده است که تا فردا آخرین فرصت فدراسیون ها برای انجام اموری همچون معرفی ورزشکاران و انجام امور مربوط به سفر آنان به لندن است.

ورزشی ** 1346 **‌1590

تاریخ: 1391/4/18
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: