برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مربی تیم ملی قایقرانی: زنان ایران می توانند در جهان بهترین باشند

تهران - مربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان ایران گفت: قایقرانان زن ایران از شاخص های خوبی برای کسب موفقیت برخوردارند و می توانند جزو بهترین قایقرانان جهان باشند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، 'آگینا دوشووا' اضافه کرد: در مدت کوتاهی که مربی تیم ملی قایقرانی بانوان ایران شده ام احساس می کنم قایقرانان زن ایران، انگیزه بالایی برای حضور توانمند در عرصه های بین المللی دارند و با این سطح از تلاش امیدوارم در آینده نزدیک بتوانیم نتایج درخشانی کسب کنیم.

وی، نتایج قایقرانان زن ایران در مسابقات بین المللی بوخوم و جام جهانی در مسکو را بسیار قابل قبول توصیف کرد و گفت: قایقرانان،

این تلاش را مدیون تلاش و پشتکار خودشان در اردوی تیم ملی قایقرانی بانوان ایران هستند.

این مربی با بیان اینکه بانوان قایقران ایران با انگیزه بالا در کنار امکانات خوب می توانند در بهترین سطح از قایقرانی جهان قرار گیرند، افزود: هدف من از حضور در ایران، کسب سهمیه برای بازی های المپیک 2016 برزیل است و اگر بخواهیم حضوری قدرتمند در برزیل داشته باشیم باید از هم اکنون تمرینات خود را آغاز کنیم.

دوشووا تاکید کرد: در حال حاضر، 16 قایقران در قالب تیم جوانان و زیر 23 سال کایاک و کانو بانوان و معلولان با من تمرین می کنند و من برای هر یک از آنان به صورت انفرادی برنامه دارم و با توجه به امکانات و تلاش بازیکنان، امید بسیار دارم که در بازی های المپیک برزیل نتایج بیش از انتظاری کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید در چهار سال آینده، حضوری پررنگ در مسابقات بین المللی داشته باشیم، ادامه داد: مسابقات قایقرانی قهرمانی جوانان جهان در سال آینده، نخستین هدف ما است و ما خود را برای حضور قدرتمندانه در این رقابت ها آماده می کنیم.

ورزشی. ** 1828 ** 1589

تاریخ: 1391/4/19
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: