برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کفاشیان با رئیس کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کرد

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز دوشنبه با "جیمز سلبی"، رئیس کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا در محل فدراسیون فوتبال دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار علی کفاشیان و جیمز سلبی، رئیس کمیته فنی AFC در حالی امروز دوشنبه برگزار شد که اعضا در خصوص مسائل مختلف آموزشی و پژوهشی و انتخاب ایران به عنوان یکی از مراکز آموزش کنفدراسیون فوتبال آسیا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

براساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس فدراسیون فوتبال به نشست خود با "جی لانگ"، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا که حدود دو ماه پیش برگزار شده بود اشاره کرد و گفت: در این ملاقات به رئیس AFC  پیشنهاد دادم که ایران را به عنوان یکی از مراکز برگزاری همایش‌ها و دوره‌های آموزشی قرار دهد.

وی افزود: پتانسیل و امکانات لازم برای برگزاری همایش‌ها و دوره‌های آموزشی به طور کامل در ایران وجود دارد به گونه‌ای که می‌توانیم فعالیت‌های آموزشی و توسعه‌ای گسترده‌ای را در سطح آسیا و منطقه برعهده بگیریم. البته در این نشست در خصوص همایش بین المللی علم و فوتبال و سایر دوره‌های آموزشی و پژوهشی که توسط فدراسیون فوتبال ایران برگزار شده بود توضیحاتی دادم و گفتم که در حال برنامه ریزی برای برگزاری دومین همایش علم و فوتبال در ایران هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که در فعالیت‌های AFC مشهود است برنامه ریزی خوب و منسجم برای حرفه‌ای کردن باشگاه‌ها، توجه به ورزش بانوان و برگزاری خوب مسابقات است اما مسائل علمی و توسعه‌ای در برنامه‌های AFC  کمتر جای دارد.

وی ادامه داد: درست است که فیفا پروژه‌های FAP خود را به عنوان راهی برای توسعه فوتبال جهان استفاده می‌کند اما انجام این مسائل و رسیدگی به مسائل آموزشی در قاره آسیا باید بیشتر مورد توجه کنفدراسیون قرار گیرد، چرا که توجه به این موارد موجب افزایش کیفیت فوتبال آسیا خواهد شد و ما همانطور که در مدت فعالیت‌مان نشان دادیم علاقه‌مندی زیاد و برنامه ریزی خوبی در این مورد داشته‌ایم و جا دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا در تقسیم بندی خود در این قاره به لحاظ آموزشی جایگاه فوتبال ایران را حفظ و ایران را به عنوان یکی از مراکز آکادمیک انتخاب کند.

رئیس فدراسیون در ادامه در خصوص فعالیت باشگاه‌های ایران گفت: سازمان لیگ ایران با همکاری آکادمی ملی فوتبال به باشگاه‌ها الزام کرده است که باید آکادمی فوتبال خود را که بیشترین توجه آن به فوتبال پایه و مسائل آموزشی است انجام دهند و قطعا این امر موجب رشد مربیان و بازیکنان فوتبال پایه و آکادمیک شدن فوتبال ما خواهد شد.

پس از برگزاری نشست، سلبی و تارقلی‌زاده برای بازدید از امکانات آکادمی ملی فوتبال و بحث و گفتگو با دکتر علیزاده، به آکادمی ملی فوتبال رفتند و فردا نشست‌‎های خود را با روسای کمیته‌‎های جوانان، آموزش و بانوان انجام داده و نتایج این جلسات بعدازظهر فردا در اختیار رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.


&nbs
تاریخ: 1391/4/19
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: