برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رسولی ن‍‍ژاد:رییس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان موج سواری می کند

تهران – معاون حقوقی، استان ها و امور مجلس وزیر ورزش و جوانان گفت: رییس قبلی فدراسیون تیراندازی با کمان که هیچ کار بزرگی در دوران هشت ساله ریاست خود انجام نداده است، حالا سوار برموج فشارهای بین المللی علیه ورزش ایران شده است.

به گزارش ایرنا، 'احمد رسولی نژاد' در حاشیه بازدید از سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی درجمع خبرنگاران گفت: از مدت ها قبل درجریان مسائل این فدراسیون بودم، اما امروز تصمیم گرفتم به اینجا بیایم تا از نزدیک مسائل را بررسی کنم.در برخی رسانه ها مطالبی مطرح شده که مصداق تشویش اذهان عمومی است درحالی که ورزش کشور در آستانه بازی های المپیک نیازمند آرامش است.

وی اظهار داشت: گلایه ای دارم از کسانی که مسئولیت شان در فدراسیون ها به پایان رسیده یا توسط وزیر طبق اساسنامه مجامع فدراسیون های ورزشی از کار برکنار شده اند، اما همچنان در پی بازگشت به سمت سابق خود هستند. دوران ریاست کریم صفایی در فدراسیون تیراندازی با کمان تمام شده بود و وزیر حق داشت فرد دیگری را به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب کند.

رسولی نژاد ادامه داد: اگر قرار بود این جا به جایی برای ورزش کشور مشکل ساز شود باید در اسفندماه این اتفاق می افتاد. پس از ارسال نامه های فدراسیون های بین المللی دیگر رشته ها، کریم صفایی هم سوار بر این موج شده است و با ماکاتبات متعدد تلاش کرده است که مجامع جهانی را علیه ایران تحریک کند.

وی تاکید کرد: صفایی با همان قانونی که رییس فدراسیون شد از این سمت کناررفت بنابراین اقداماتش در تحریک فدراسیون جهانی عجیب به نظر می رسد. متاسفانه برخی رسانه ها هم در این راستا ازقول 'منابع آگاه'که همه می دانند کیست مطالبی خلاف واقع منتشر می کنند. برخلاف اخبار برخی رسانه ها، مشخص است که جز هیاهو کار دیگر انجام نشده است.

معاون حقوقی، استان ها و امور مجلس وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد : تا این لحظه هیچ نامه ای مبنی برتعلیق فدراسیون تیراندازی باکمان به دست ما نرسیده است و مطمئن باشید با توجه به اهمیت بازی های المپیک اجازه عملی شدن تعلیق قایقرانی را هم نمی دهیم.

وی در باره بازدیدش از سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی گفت: تا پیش از حضورم در اینجا فکر می کردم که کارهای بزرگی انجام شده و صفایی نیز اینگونه القا می کرد که با کنار رفتنش از فدراسیون جلوی این کارهای عظیم گرفته شده است. حالا که شرایط این سایت را می بینم متوجه شدم که به غیر از هیاهو و هدر دادن بیت المال کار دیگری انجام نشده است.

رسولی نژاد افزود: خرید دو دستگاه موتورسیکلت ویژه که یکی از آنها مشخص نیست در اختیار چه کسی قرا دارد، خرید چند قلاده سگ که هزینه نگه داری آنها روزانه 50 هزار تومان بود و ساختن رستوران سنتی و استخر برخی از موارد هدر دادن بیت المال در این فدراسیون بود. به نظر من دستگاه های نظارتی باید در این موارد ورود کنند. زیرا بعد از هشت سال هیچ کار اساسی در این ورزش انجام نشده است.درحالی که تیراندازی با کمان امکان توسعه در سراسر کشور را دارد تاکنون به چند ورزشکار محدود شده بود.

وی تاکیدکرد:من باتوجه به مسئولیتم بایددر مجلس هم پاسخگو باشم.خواهش من ازنمایندگان این است که این موضوع را بررسی کنند. زیرا جای جای این سایت نشان می دهد که میلیاردها تومان بیت المال تلف شده است. 10 میلیارد تومان بدهی برای فدراسیون تیراندازی با کمان بسیار سنگین است باید صفایی پاسخگو باشد و در این راستا اقدامات قانونی نیز انجام می شود.

معاون حقوقی، استان ها وامورمجلس وزیر ورزش وجوانان درباره مدارس تیراندازی با کمان آرش و آذر گفت: من نمی دانم والدین دانش آموزان چرا حاضر می شدند فرزندانشان با شرایط کنونی این مدارس تحصیل و ورزش کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی و در آستانه بازی های المپیک باید منافع ملی برمنافع شخصی ارجحیت داشته باشد.اگرصفایی به کشورش تعصب داشته باشد نباید در وضعیتی که کشور از هر سو تحت فشار است، آب به آسیاب دشمن بریزد.

ورزشی**2024**1590

تاریخ: 1391/4/19
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: