برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تنها لژیونر هندبال ایران: ‌نگاه به استعدادیابی کمتر شده است

تهران - تارنمای فدراسیون هندبال، مصاحبه ای از تنها لژیونر این ورزش درج کرده مبنی بر اینکه هم اکنون به هندبال پایه کمتر توجه می شود و استعدادیابی هندبال کمتر شده است.

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای رسمی فدراسیون هندبال، 'ایمان جمالی' که هم اکنون در تیم باشگاهی 'ام. کی. بی' مجارستان بازی می کند، در پاسخ به این پرسش که وضعیت هندبال امروز ایران چگونه است، این مطلب را بیان کرده است.

وی افزود: 'من روزهای خوبی را در هندبال ایران تجربه کردم و با تیم هندبال سپاهان اصفهان قهرمان لیگ برتر هم شدم و باید بگویم هم اکنون به هندبال پایه کمتر توجه می شود.'

جمالی تصریح کرد: ‌'اگر چه لیگ شرایط خوبی را دارد اما متاسفانه باید بگویم نگاه به استعدادهای هندبال کمتر شده و برای همین تیمی مثل سپاهان که روزگاری در تیم های نوجوانان و جوانان بیش از شش بازیکن داشت، امروز فقط یک یا دو بازیکن در این رده سنی دارد.'

وی در بخش دیگری از این مصاحبه و در بخش سوال های تک جوابی، جایگاه تیم هندبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را پنجم ارزیابی کرده است.

جمالی همچنین از علیرضا رحیمی رییس اسبق فدراسیون هندبال و رییس فعلی باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان تشکر ویژه کرده و وی را عامل حضورش در مجارستان دانسته است.

یکی از نکات جالب این مصاحبه، انتشار انتقاد این ورزشکار از وضعیت هندبال است.

همچنین نکته دیگر در این مصاحبه، پیش بینی این هندبالیست جوان از جایگاه تیم جوانان ایران در قطر است چرا که شرایط فعلی تیم هندبال جوانان ایران به شکلی است که با نزدیک شدن به روزهای پایانی مسابقات، تحقق این پیش بینی هر روز رنگ واقعی تری پیدا می کند.

تیم هندبال جوانان ایران برای قرار گرفتن در جایگاه اول تا سومی آسیا روانه مسابقات جوانان آسیا در قطر شده است.

این تیم در دوره گذشته که به میزبانی تهران برگزار شد، پس از تیم های کره جنوبی و قطر به مقام سومی رسید.

ورزشی. ** 1346 ** 1589

تاریخ: 1391/4/19
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: