برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

برگزاری آخرین اردوی آمادگی رویینگ سوار المپیکی کشورمان در ارومیه

ارومیه - رییس کمیته رویینگ فدراسیون قایقرانی گفت: در فاصله کمتر از 20 روز مانده به بازیهای المپیک لندن،محسن شادی آخرین مرحله اردوی آمادگی خود را به همراه تیم ملی این رشته ورزشی در ارومیه برگزار می کند.

عباس شادمان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محسن شادی به همراه شخرت گانیو سرمربی تیم ملی رویینگ ایران اوایل مرداد ماه عازم لندن می شود.

وی گفت:اعضای تیم ملی رویینگ کشور در این اردوی آمادگی شادی را برای حضوری شایسته در این کارزار جهانی همراهی می کنند.

وی افزود:این اردو از فردا در پشت سد شهرچایی ارومیه آغاز می شود و به مدت 10 روز ادامه می یابد.

وی ادامه داد: محسن شادی، فرهاد و فرزاد کربلایی قلی زاده، یاسر و وحید جوهری، افشار حیدری، امین خیاطی افشار، اتابک پیشیار و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، یاسر رحمتی پور و حمید رضوانی از تهران، مسعود محمدی و مجتبی شجاعی از زنجان، محمدرضا قندیان از گیلان، سعید عادلی از لرستان و حامی مهدی پور از مازندران نفرات حاضر در اردوی آمادگی قایقرانی ایران در ارومیه را تشکیل می دهند.

وی افزود:اردوی آمادگی تیم ملی رویینگ از اول اردیبهشت ماه در ارومیه آغاز شده و بازیکنان به صورت مستمر و به فاصله یک هفته استراحت در بین هر مرحله در اردو بسر برده اند.

شادمان، در خصوص لغو سهمیه احمد احمدی دیگر ملی پوش کشور که در رشته بادبانی موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود نیز گفت: با تمام تلاشهایی که برای اعزام این بازیکن متحمل شدیم، به دلیل عدم هماهنگی مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون جهانی قایقرانی در ارائه به موقع مدارک مورد نیاز برای کسب کارت ورود به بازیهای المپیک، این بازیکن از راهیابی به این میدان مهم و بین المللی باز ماند و سهمیه المپیکش به ورزشکار ازبکستانی داده شد.

وی ادامه داد: آخرین و تنها تلاشی که برای این بازیکن شایسته و ملی پوش استان انجام دادیم، اعزام این بازیکن به عنوان نماینده ایران است، که حضور وی در این مسابقات حتی به عنوان یک تماشاگر نیز می تواند روحیه وی را التیام بخشیده و میدان کسب تجربه خوبی برای مسابقات مهم بعدی باشد.

7126/581/ت

تاریخ: 1391/4/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: