برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

700 ورزشکار زن زنجانی در رشته کونگ فو فعال هستند

زنجان - نایب رییس هیات کونگ فو استان زنجان گفت: قریب به 700 ورزشکار زن در سطح این استان به صورت سازمان یافته و تحت پوشش این هیات در رشته کونگ فو فعال هستند.

شهین رستمخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رشته ورزشی در سطح شهرستانهای زنجان ، ابهر و خرمدره فعال است و بیشترین استقبال نیز مربوط به شهرستان ابهر می شود.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر بیش از 30 مربی در این رشته ورزشی فعال هستند و ورزشکاران زن زنجانی زیر نظر آنان تمرین می کنند.

رستمخانی خاطرنشان ساخت: بیش از 30 نفر داور زن زنجانی نیز در این رشته مشغول به فعالیت می باشند که دارای کارت بین المللی و درجه سه هستند.

نایب رییس هیات کونگ فو استان زنجان گفت: به لحاظ وجود سالن اختصاصی ، بانوان زنجان مشکلی ندارند ولی نیازمند تجهیزات کافی و لازم هستند که در صورت وجود حامی مالی مناسب این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

رستمخانی به برگزاری مسابقات انتخابی استان اشاره کرد و افزود: نخستین دوره رقابت های انتخابی کونگ فو بانوان استان زنجان به صورت رسمی روز جمعه /23 تیرماه جاری/ در سالن الغدیر کونگ فو زنجان برگزار خواهد شد تا ورزشکاران توانمند جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور مشخص شوند.

وی گفت: پیش بینی می شود قریب به 60 ورزشکار زن فعال در این رشته ورزشی در مسابقات انتخابی استان شرکت داشته باشند.

597/522

تاریخ: 1391/4/21
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: