برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مرحله جدید اردوی تیمهای جوانان ملی قایقرانی برگزار می شود

ارومیه -رییس کمیته رویینگ فدراسیون قایقرانی گفت: مرحله جدید اردوی آمادگی تیمهای ملی قایقرانی دختران و پسران در تیرماه جاری در شهرهای سنقر و میانه آغاز می شود.

عباس شادمان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی آمادگی تیم ملی رویینگ پسران 26 تیرماه با حضور 15 ورزشکار در شهر سنقر استان کرمانشاه آغاز می شود و تا شانزدهم مرداد ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: میلاد پوینده و محمد باقری ساراجوقی از آذربایجان غربی، حامد خدری از بوشهر، امید عابد، شاهین رزاقی، امیر آقازاده، خشایار عباس آبادی و آرمین کرم بین از تهران، بهرام پیری از زنجان، امیر رهنمای رونقی و عماد شادمان از گیلان، محمد رستمی از لرستان و محمد حمزه نتاج، اسماعیل اصغری و مهدی حسین تبار از مازندران نفرات حاضر در اردوی آمادگی پسران هستند.

وی افزود: محمدعلی قرائت سرمربی این تیم است و کیهان شمسی و میثم عباسی به عنوان دستیار او را همراهی می کنند.

شادمان در خصوص آغاز اردوی آمادگی رویینگ دختران گفت: تیم ملی رویینگ بانوان جوانان کشور نیز از26 تیرماه به مدت سه هفته در شهر میانه از استان آذربایجان شرقی آغاز می شود.

شادمان افزود: سعیده امیرشکری، آرمیتا پیروانی، طاهره حضوری و مهرناز سالاری از تهران، مهسا جاور از زنجان و شیما جباری از مازندران نفرات دعوت شده به این اردو هستند که زیر نظر بهناز مرادخانی و سیمین خیاطی افشار به عنوان دستیار مربی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

تیمهای ملی دختران و پسران جوانان رویینگ ایران خود را به منظور آمادگی و حضوری موفق در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که شهریور ماه امسال در شهر نانجینگ چین برگزار می شود، آماده می کند.

7126/581

تاریخ: 1391/4/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: