برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کوزه گری: ‌دلیل ناکامی تیم جوانان ایران بهتر کارکردن سایر تیم ها بود

تهران - رییس فدراسیون هندبال ایران در باره ششم شدن تیم جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر گفت:‌جایگاه واقعی هندبال ایران در آسیا قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است، اما در این دوره سایر تیم ها قوی تر بوده و بهتر کار کرده بودند.

'جلال کوزه گری' روز چهارشنبه به ایرنا افزود: مسابقات جوانان آسیا در سطح بالایی برگزار شد و تمام تیم ها برای موفقیت قدم به قطر گذاشته بودند.

وی افزود : دور دوم مسابقات بسیار دشوار و سنگین بود ، مخصوصا برای تیم کشورمان که در گروه سختی با تیم های صدرنشین گروههای مقدماتی یعنی کویت و قطر قرار گرفته بود.

وی بااشاره به دو شکست پیاپی ایران برابرژاپن گفت:ما پیش ازشروع مسابقات تنها تیم خود را می دیدیم و فکر می کردیم با توجه به روند خوب آماده سازی جوانان، ‌حتما در جمع چهار تیم برتر خواهیم بود.

کوزه گری گفت: در حین مسابقات، پس از مشاهده بازی سایر تیم ها متوجه شدیم که آنها بهتر از ما هستند و بهتر از ما کار کرده اند.

وی افزود:‌ تیم ژاپن واقعا در انجام کارهای گروهی و سرعتی بهتر از ما عمل کرد و سزاوار پیروزی در هر دو بازی بود.

کوزه گری در خصوص کویت نیز گفت:‌ کویتی ها دگرگون شده اند و چند تن از بازیکنان آنان به مانند تیم های پایه ما در رده بزرگسالان بازی می کنند.

وی افزود:‌ با وجود شکست هایی که از تیم های ژاپن، کویت وقطر خوردیم همه مسوولان آسیا می گفتند که تیم ایران قدرتمند ظاهر شده است.

کوزه گری با اشاره به حضور تیم های جدیدی همچون عراق، هنگ کنگ و ماکائو در این دوره از رقابت ها اظهار داشت:‌ هندبال آسیا به سمتی حرکت می کند که به تازگی شاهد حضور تیم های جدیدی هستیم.

وی افزود:‌ تیم عراق پیش از مسابقات دو ماه اردوی خارج از خانه برگزار کرد و به طور حتم در آینده نزدیک حرف های زیادی برای گفتن دارد.

کوزه گری درارزیابی کادر فنی تیم ایران نیزگفت:‌ عزت اله رزمگر و همکارانش هر چه توانستند انجام دادند، البته بازیکنان کشورمان نیز تمام توان خود را بکار گرفتند ولی باید گفت که توان آنها همین اندازه بود.

وی در واکنش به این پرسش که چه باید کرد تا هندبال ایران از این روند نزولی خارج شود، گفت: اگر چه در یک سال گذشته موفقیت های دلچسبی نداشتیم اما نباید آنها را ناکامی دانست.

کوزه گری گفت:‌ما باداشته های خود باید منطقی رفتار کنیم و انتظار منطقی از هندبال ایران داشته باشیم.

رییس فدراسیون هندبال اظهار داشت:‌ برای موفقیت در سطح آسیا و قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر باید همه دست به دست هم دهیم، استان ها خوب عمل کنندو باشگاه های قدرتمند در هندبال تشکیل شوند تالیگ پویایی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیاانجام این اقدامات برعهده مسوولان فدراسیون هندبال نبود؟ گفت: هماهنگی انجام این امور با فدراسیون است اما باید بیش از این به هندبال در استان ها و باشگاه ها توجه شود.

وی در واکنش به این پرسش که برای قرار گرفتن در جمع تیم های برتر آسیا چه باید کرد؟گفت:‌ باید تیم های پایه خود را حفظ کنیم، بطوری که اگر تیم نوجوانان را دوسال در اختیار داشته باشیم، در رده های بالاتر حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

کوزه گری گفت:‌ باید بیشتر فعالیت کنیم چرا که سایر کشورهای آسیا فراتر از ما فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه ما هم اکنون در جمع شش تیم برتر اسیا هستیم، گفت: هیچ چیز دور از دسترس نیست و ما می توانیم به سرعت خود را به جمع تیم های اول تا سوم آسیا برسانیم.

کوزه گری در واکنش به این انتقاد برخی رسانه ها مبنی بر اینکه هندبال ایران گلخانه ای عمل می کند، گفت: ما از بین 2 هزار هندبالیست نوجوان و جوان، 100 نفر را انتخاب کرده و از بین آنان 20 نفر را به تیم ملی دعوت کردیم.

ورزشی ** 1346 **1590

تاریخ: 1391/4/21
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: