برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

با دستور وزیر ورزش یک استخر شنا در اختیار هیات های استانی قرار می گیرد

بجنورد - سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور گفت: با دستور وزیر ورزش و امور جوانان یک استخر شنا در اختیار هیات های استانی برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی قرار می گیرد.

به گزارش ایرنا، 'برانوش نیک بین' روز پنجشنبه در مراسم انتخاب رییس هیات شنای استان خراسان شمالی در بجنورد، گفت: دستور وزیر ورزش و امور جوانان برای اجرا به زودی به استان های کشور ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: واگذاری یک استخر شنا به هیات استان ها با مبلغ مناسب صورت می گیرد.

وی ازجمله برنامه های مهم این فدراسیون را توجه به بخش آموزش اعلام کرد و گفت: آموزش مربی درجه سه، ارتقا مربیان درجه سه به دو و حتی درجه یک در استان ها با همکاری مراکز آموزشی عالی در دستور کار قرار گرفته است.

نیک بین افزود: همچنین این فدراسیون این آمادگی را دارد که در صورت فراهم شدن امکانات در استان ها، آموزش داور را نیز در این مناطق برگزار کند.

وی گفت: اکنون دو مربی خارجی در رشته های شنا و واترپلو در اختیار فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور قرار دارد و فدراسیون آمادگی دارد این مربیان را در صورت اعلام نیاز از سوی هیات های استانی برای آموزش و کشف استعداد به مناطق اعزام کند.

سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کشور در خصوص وضعیت هیات شنای استان خراسان شمالی نیز گفت: امکانات استخر شنا در این استان به نسبت سایر استان های کشور پایین است و وجود حداقل یک استخر شنا برای هر شهرستان استان، ضروری است.

وی وجود استخر قهرمانی سه گانه شنا برای شهر بجنورد را ضروری دانست و از مسوولان این استان خواست ساخت این پروژه ورزشی را پیگیری کنند.

نیک بین همچنین بر برنامه ریزی برای ساخت استخر شنای دوم برای شهر شیروان تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و امور جوانان خراسان شمالی نیز در این نشست بر رشد ورزش شنا در این استان تاکید کرد و گفت: باید تلاش شود تا عقب افتادگی امکانات در این رشته ورزشی در استان جبران شود.

'علی روشن' افزود: توجه به زیرساخت های رشته شنا، شیرجه و واترپلو و انتخاب افراد توانمند برای برنامه ریزی در راستای رشد این ورزشی در استان ضروری است.

در این نشست با رای گیری صورت گرفته از یک نامزد ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان شمالی، 'ایمان معصومی' با کسب 14 رای از مجموع 16 رای به عنوان رییس هیات شنا استان انتخاب شد.

' حمیدامیری' رییس پیشین هیات شنا، شیرجه و واترپلو خراسان شمالی و سه ماه سرپرستی این هیات را برعهده داشت. ک/2

623

تاریخ: 1391/4/22
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: