برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پیشکسوت هندبال: گزینش بازیکنان تیم جوانان به درستی انجام نشد

اصفهان - یکی از پیشکسوتان هندبال کشور پیرامون نتایج ضعیف تیم هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ، گفت: گزینش بازیکنان تیم جوانان به درستی انجام نشد و به همین دلیل نتوانستیم در مسابقات آسیایی موفق باشیم.

' حسین نقشینه' روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: گزینش بازیکنان تیم های هندبال ایران در گذشته با دقت بیشتری انجام شد اما متاسفانه امسال در انتخاب بازیکنان این تیم دقت لازم انجام نشد و نتوانستیم از اعتبار هندبال ایران در مسابقات جوانان آسیا دفاع کنیم.

وی که سالها دبیر هیات هندبال استان اصفهان را برعهده داشته است، ادامه داد: زیر ساخت های هندبال ایران در حال نابودی است و فدراسیون هندبال برنامه ای برای تقویت پایه های هندبال ایران ندارد.

مربی و سرپرست سابق تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان مهمترین

مشکل هندبال ایران را بی توجهی به تیم های پایه بیان کرد و گفت: در زمان تصدی 'علیرضا رحیمی' و مسوولیت 'مهدوی' و 'رجایی' در فدراسیون هندبال ایران ، به هیات های هندبال استان ها تکلیف شده بود تا پایگاههای قهرمانی را در استان ها دایر کنند.

وی توضیح داد: در این پایگاهها که با اعتبار مالی فدراسیون هندبال و زیر نظر هیات های استان ها اداره می شد ، بازیکنان مستعد 12 تا 15 سال پس از شناسایی زیر نظر دو مربی هندبال آموزش های لازم را در طول سال فرا می گرفتند.

نقشینه با یادآوری اینکه بسیاری از بازیکنان تیم ملی هندبال جوانان پرورش یافتگان پایگاه های قهرمانی استان ها بودند ، گفت: متاسفانه چند سال است که این پایگاهها تعطیل شده و از زمان تعطیلی این پایگاهها زنگ خطر برای تیم های پایه هندبال کشور به صدا در آمد.

وی افزود: فدراسیون هندبال کشور اگر خواستار تقویت هندبال کشور است باید پایگاههای هندبال استان ها را با شرایط قبلی راه اندازی کند و برای هندبال کشور پشتوانه سازی کند.

7132

تاریخ: 1391/4/23
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: