برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حضور در تورنمنت سوئد، برای ملی پوشان مفید خواهد بود

تهران - تیم ملی گلبال کشورمان که خود را برای حضور در بازیهای پارالمپیک 2012 لندن آماده می کند ، قرار است بزودی در تورنمنت بین المللی سوئد حضور یابد که حداقل هفت تیم پارالمپیکی در آن شرکت خواهند کرد .

'مهرداد شیروانی' مدیر فنی و مربی تیم ملی ایران روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، ضمن قدردانی از مسوولان فدراسیون کم بینایان و نابینایان و فدراسیون جانبازان و معلولین که زمینه این سفر را فراهم کردند ، گفت : در تورنمنت سوئد که در شهر مالمو برگزار می شود ، هفت تیم از 10 تیم که قرار است در بازیهای پارالمپیک لندن شرکت کنند ، حضور می یابند .

وی افزود : به همین سبب این سفر می تواند ، دستاورد خوبی برای تیم ملی ما داشته باشد و بیش از پیش ، سطح امادگی خود را ارتقا دهد.

این مربی اضافه کرد : چهارم مردادماه به سوئد می رویم ولی تا پیش از سفر به مالمو ، مرحله هشتم اردوی تدارکاتی خود را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می کنیم تا بازیکنان با شرایطی مناسب قدم به تورنمنت یادشده بگذارند.

وی درباره شرایط تیم ملی گلبال کشورمان گفت : خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و تمرینات آماده سازی را طبق برنامه به پیش می بریم ، ضمن اینکه تیم فعلی یک تیم جوان و مستعد است .

شیروانی در ادامه گفت : میانگین این تیم ، 22 سال است و ما به واقع با یک تیر دونشان می زنیم ، یعنی هم تیم ملی گلبال را برای بازیهای پارالمپیک 2012 لندن آماده می کنیم و هم اینکه ، در حال پشتوانه سازی هستیم تا آینده این تیم را بیمه کنیم .

مربی تیم ملی گلبال کشورمان درخصوص شناخت از حریفان گفت : ما در پارالمپیک لندن با چین - کانادا- بلژیک - الجزایر و کره جنوبی همگروه هستیم که فیلم بازیهای آنان را در اختیار داشته و از رقبا آشنایی خوبی داریم .

وی با اشاره به اینکه از دی ماه سال 90 ، تمرینات این تیم آغاز شده است ، گفت : بطور قطع اگر زمان بیشتری در اختیار ما بود ، راندمان کار نیز بهتر می شد ولی با این اوصاف ، شرایط خوبی داریم و در حال اماده سازی یک تیم خوب و بدون حاشیه هستیم .

شیروانی در پایان درخصوص پیش بینی کسب نتیجه در لندن گفت : اصولا پیش بینی نتیجه در ورزش ، کاری حرفه ای نیست ولی هدف ما این است که با تمامی توان به میدان برویم .

1592

تاریخ: 1391/4/24
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: