برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دو خبر کوتاه از ورزش های رزمی

بجنورد - رییس سبک 'کن شین کان' کاراته خراسان شمالی گفت: تیم خراسان شمالی عنوان قهرمانی سبک 'کن شین کان' کاراته کشور را کسب کرد.

'محسن تاج نیا' در این باره به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: در این رقابت ها بازیکنان تیم خراسان شمالی موفق شدند 9 طلا، پنج نقره و 14 برنز را از آن خود کنند.

وی افزود: تیم مازندران با چهار طلا، دوم و تیم تهران نیز با کسب سه طلا، پنج نقره و هفت برنز عنوان سومی این رقابت ها به خود اختصاص داد.

در رقابت های سبک کن شین کان کاراته قهرمانی کشور با حضور 310 کاراته کا از 18 استان کشور در سالن ورزشی شهید 'علیدخت' بجنورد مرکز خراسان شمالی در روزهای 22 و 23 تیرماه در چهار رده سنی برگزار شد.

**کاشان - رییس کمیته داوران فدراسیون تکواندو کشور گفت: قضاوت بدون اشتباه و صحیح داوران در سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو کشور موجب ارتقای سطح کیفی این رقابت ها شد.

'سیروس رضایی'، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 38 داور باتجربه و جوان کشور این رقابت ها را با آخرین قوانین تغییر یافته داوری که در المپیک لندن نیز اجرا خواهد شد، قضاوت کردند.

وی در ادامه افزود: در 221 بازی انفرادی انجام شده در این مسابقات، تنها یک مورد اعتراض به نحوه قضاوت داوران بوجود آمد که پس از بازبینی فیلم بازی، این اعتراض مورد قبول ناظران واقع نشد.

تاریخ: 1391/4/24
کلمات کلیدی: ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: