برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

جشنواره ورزش های هوایی ایران در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد-جشنواره ورزشهای هوایی و پروازی (پاراگلایدر) ایران روز شنبه همزمان با هفته طبیعت گردی چهارمحال وبختیاری در سایت پروازی گردنه رخ شهرکرد برگزار شد.

رییس کمیته فنی و آموزش انجمن ورزش های هوایی ایران گفت: در این جشنواره 40 ورزشکار پاراگلایدر سوار از سراسر کشور از سایت هوایی گردنه رخ شهرکرد به پرواز درآمدند.

'وحید نظری نسب ' در گفت وگو با ایرنا افزود: ورزشکاران پرنده در این سایت که ارتفاع آن از سطح دریا دو هزار و 600متر می باشد، به حرکت های پرواز در مسیرهای تعیین شده پرداختند.

وی گفت: وزش باد در روز برگزاری این جشنواره از شمال و شمال غربی بود و ورزشکاران به زیبایی پرواز خود را ادامه دادند و همگی فرود موفقی داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری چهارمحال وبختیاری گفت:با توجه به وجود کوهستان های مرتفع و جاده های دسترسی ،این استان ظرفیت گسترس ورزش های هوایی را دارد.

'مژگان ریاحی' در آغاز به کار این جشنواره یادآور شد:جشنواره ورزش های هوایی نشان داد که این استان می تواند به عنوان یکی از نقاط گردشگری ورزشی به همراه سایر رشته ها در کشور معرفی شود.

به گزارش ایرنا،در این جشنواره جمعی از ورزشکاران پرنده ایران از مسیر گردنه رخ به سمت کوه رخ در چهارمحال و بختیاری صعود کردند و سپس در اراضی و دشت های استان اصفهان فرود آمدند.

ورزشی** 7359**1440

تاریخ: 1391/4/24
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: