برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ووشو ایران نخستین طلا را در بخش تالو مسابقات جام پارس کسب کرد

زنجان - فرشاد عربی نایب قهرمان ووشو جهان در سال 2011 ترکیه ، ایران را در چهارمین دوره رقابت های بین المللی جام پارس ، صاحب نخستین نشان طلای بخش تالو کرد.

به گزارش ایرنا، این ووشوکار توانمند ایران در اجرای فرم 'نان چوان'بخش تالو با کسب امتیاز 80/9 به نشان طلا دست یافت، نماینده ویتنام با امتیاز 70/9 صاحب نشان نقره شد و مصطفی حسن زاده نیز از تیم منتخب زنجان با امتیاز 69/9 به مدال برنز رسید.

در بخش تای چی چوان نیز، علی وطن خواه ووشوکار کشورمان نشان برنز چهارمین دوره رقابتهای بین المللی جام پارس را از آن خود کرد.

وطن خواه از تیم نفت با 45/9 امتیاز به نشان برنز رسید و تالوکاران چینی نیز به ترتیب با امتیاز 90/9 و 83/9 به ترتیب نشان طلا و نقره را تصاحب کردند.

احسان پیغمبری نیز دارنده نشان برنز بازی های آسیایی گوانگجو توانست در اجرای فرم 'چانگ چوان' بخش تالو با کسب 75/9 امتیاز به مدال نقره دست یافت و نماینده چین با امتیاز 85/9 طلا گرفت و نماینده هند نیز با امتیاز 60/9 به نشان برنز رسید.

این نشان ها 'یک طلا ، یک نقره و دو برنز' در بخش تالو مسابقات طرف صبح نصیب ووشو ایران شد و امید می رود در رقابت های بعدازظهر نیز ووشوکاران ایرانی بتوانند تعداد نشان های بیشتری را کسب کنند.

چهارمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس با حضور 180 ورزشکار سانداکار و تالوکار از 19 کشور جهان و از صبح امروز در زنجان آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه هفته جاری نیز جریان خواهد داشت.

رقابت های بخش تالو 'اجرام فرم' در 10 فرم برگزار می شود و ووشوکاران ایران در این بخش از مسابقات حرف های زیادی برای گفتن دارند.

ووشوکارانی از چین، روسیه، ویتنام، اوکراین،فرانسه،گرجستان ،ایتالیا، برزیل، هند، ترکیه ، اردن ، لبنان ، عراق ، ارمنستان ، افغانستان ، کویت ، سوریه ، تونس و ایران در طول این مدت در زنجان به مصاف هم می روند.

597/522

تاریخ: 1391/4/24
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: