برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ورزشکاران ایران درمسابقات آزمایشی بازیهای پارالمپیک لندن شرکت نکردند

تهران - رییس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با اشاره به آمادگی کاروان اعزامی کشورمان به حضوری موفق در پارالمپیک 2012 اظهار داشت: ما ورزشکاران خود را به مسابقات آزمایشی این بازیها در لندن اعزام نکردیم.

'محمود خسروی وفا' روز یکشنبه در باره دلایل اعزام نشدن این ورزشکاران به ایرنا افزود: به دلیل اینکه باید 15 روز در ترکیه به دنبال انجام امور ویزا و سفر به مسابقات آزمایشی می بودیم وازطرفی حضور تیمهای دعوت شده به پیشرفت ورزشکاران ایرانی در این مسابقات کمکی نمی کرد،ازاعزام تیم ها به مسابقات آزمایشی منصرف شدیم.

وی افزود:‌ شرایط و وضعیت حاکم بر روابط دو کشور ایران و انگلستان یکی دیگر ازدلایل عدم اعزام تیم به این کشور برای حضور در مسابقات آزمایشی بود.

خسروی وفا تصریح کرد:‌ از طرفی انگلیسی ها رشته هایی را برای برگزاری مسابقات آزمایشی به لندن دعوت کرده بودند که حضور آنان هیچ کمکی به ما برای کسب آمادگی بیشتر در پارالمپیک نمی کرد و تنها به جهت تست سالن های ورزشی وافزایش میزان آمادگی ورزشکاران انگلیسی تدارک دیده شده بود.

وی گفت:‌همانگونه که انگلیسی ها به فکر منافع خود در این زمینه بودند، ما نیز به منافع خود فکر کردیم و تیم های خود را به مسابقات بزرگتر و بهتری اعزام کردیم.

خسروی وفا با اشاره به دعوت تیم تیر وکمان جانبازان و معلولین کشورمان به مسابقات آزمایشی لندن گفت:‌تیم مابه جای حضور درلندن به مسابقات جهانی جمهوری چک اعزام شدو اردوهای تدارکاتی بهتری را پشت سر گذاشت.

وی اظهار کرد: هم اکنون 'آی دی' کارت های اصحاب رسانه به دست کمیته رسیده است ودر طول هفته آینده' آی دی' کارت های ورزشکاران، مربیان و همراهان نیز می رسد.

وی افزود:‌ در مجموع وضعیت کلی کاروان ایران خوب است و امیدواریم با دست پر از بازی های پارالمپیک به کشورمان بازگردیم.

** کمیته ملی پارالمپیک جلوتر از کمیته بین المللی پارالمپیک است

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در ادامه به پیشگام بودن کمیته ملی پارالمپیک نسبت به کمیته بین المللی پارالمپیک در خصوص تهیه ای دی کارت ها و مشخص شدن نفرات اعزامی به لندن اشاره کرد.

وی گفت:‌ یکی از دلایل حاضر شدن منظم و مرتب نفرات اعزامی به پارالمپیک ، کلاس بندی های رشته های ورزشی جانبازان و معلولین است چرا که برگزار کنندگان مسابقات باید از شش ماه قبل از حضور ورزشکاران درکلاس های مختلف باخبر شوند و کارهای لازم برای صدور ای دی کارت ها را انجام دهند.

وی گفت: این موضوع باعث شده که سیستم منظمی بر ورزش جانبازان و معلولین در جهان حاکم شود و کمیته پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران نیز در همین راستا، روند منظمی در انجام امور مربوط به اعزام کاروان دارد.

وی ابرازامیدواری کرد: کاروان کشورمان به دور از هرگونه حاشیه ای راهی لندن شود و با کسب نتایج خوب و درخشان به کشورمان باز گردد.

خسروی وفاابراز خرسندی کرد که پاداش مدال آوران بازی های پارالمپیک با ورزشکاران المپیکی برابر شده است که این مسئله برای اولین بار در تاریخ بازی های المپیک و پارالمپیک اجرا می شود.

وی افزود:‌ هنوز پاداش های مدال آوران تعیین نشده است.

ورزشی ** 1346 **1590

تاریخ: 1391/4/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: