برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اعلام آمادگی 8 تیم خارجی برای حضور در تور دوچرخه سواری میلاد دو نور

تهران - 8 تیم خارجی آمادگی خود را برای حضور در چهاردهمین دوره مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور میلاد دو نور اعلام کردند.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری؛ چهاردهمین دوره مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور میلاد دو نور در روزهای چهارم تا هشتم شهریور ماه سال جاری در 5 مرحله و به میزبانی هیات دوچرخه سواری استان مرکزی برگزار می شود.

تاکنون تیم های الجزایر(تیم ملی) ، بریسا اسپورت (تیم باشگاهی ترکیه) ، LPGMA آمریکن وینیل (تیم باشگاهی فلیپین) ، سورن (تیم باشگاهی ازبکستان) ، آستانا(تیم باشگاهی قزاقستان) ، تایلند (تیم ملی دوچرخه سواری ) ، ازبکستان (تیم ملی دوچرخه سواری ) وکنگ هایلک (تیم باشگاهی چین) برای حضور در این تور اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است که در سیزدهمین دوره مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور میلاد دو نور از روز دهم تا چهاردهم شهریور ماه سال گذشته با حضور 17 تیم داخلی و خارجی به میزبانی استان اراک و در شهرستان های مختلف این استان برگزار شد در رده بندی انفرادی این رقابتها قادر میزبانی از تیم آذربایجان شرقی با زمان 10 ساعت و 56 دقیقه و 23 ثانیه به مقام نخست دست یافت .

حسین علیزاده از تیم آذربایجان شرقی با زمان 10 ساعت و 56 دقیقه و 31 ثانیه دوم شد و امیر زرگری از تیم مرکزی A با زمان 10 ساعت و 56 دقیقه و 34 ثانیه سوم شد.

در رده بندی مجموع تیمی ، تیم آذربایجان شرقی با زمان 32 ساعت و 37 دقیقه و 26 ثانیه به مقام نخست دست یافت .

تیم مرکزی A با زمان 32 ساعت و 38 دقیقه و 16 ثانیه دوم شد و تیم زنجان با زمان 32 ساعت و 45 دقیقه و 52 ثانیه در مکان سوم قرار گرفت .

تیم سوریه با زمان 32 ساعت و 45 دقیقه و 52 ثانیه چهارم شد و تیم همدان با زمان 32 ساعت و 59 دقیقه و 45 ثانیه پنجم شد و تیم سومگائیت آذربایجان با زمان 32 ساعت و 59 دقیقه و 57 ثانیه در مکان ششم قرار گرفت .

با پایان سیزدهمین دوره این مسابقات ، قادر میزبانی از تیم آذربایجان شرقی با 13 امتیاز صاحب پیراهن کوهستان شد و با زمان 10 ساعت و 56 دقیقه و 23 ثانیه پیراهن طلایی را از آن خود کرد.

همچنین حسین ناطقی از تیم اصفهان با 10 امتیاز پیراهن امتیازی را در اختیار گرفت.

ورزشی ** 1587 **‌1440

تاریخ: 1391/4/25
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: