برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقه های شمشیربازی قهرمانی بانوان ایران بدون اطلاع رسانی لغو شد

تهران - مسابقه های شمشیربازی قهرمانی بانوان ایران که قرار بود در روزهای 25 تا 29 تیر ماه در مجموعه ورزشی 'کودکان و مادران' در جنوب تهران برگزار شود، بدون اطلاع رسانی قبلی لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در حالی که تعدادی از خبرنگاران و عکاسان ورزشی برای تهیه خبر و گزارش آغاز این رقابت ها در گرمای شدید به این مجموعه ورزشی آمده بودند، مطلع شدند این رقابت ها لغو شده و برگزاری آن به پس از ماه مبارک رمضان موکول شده است.

پس از اعلام این خبر، در تماس خبرنگار ایرنا با روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مشخص شد با آنکه این روابط عمومی از بعدازظهر روز جمعه 23 تیر ماه در جریان لغو این مسابقه ها بوده است اما در این خصوص اقدام به انتشار خبری روی پایگاه خبری فدراسیون شمشیربازی نکرده و رسانه های خبری را در جریان لغو این مسابقه ها قرار نداده است.

یک مقام آگاه در روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی گفت:‌ با توجه به برگزاری همزمان مسابقات شمشیربازی قهرمانی مردان و بانوان ایران با رقابت های شمشیربازی جوانان دختر و پسر،

قرار شد به جای برگزاری مسابقه ها در سالن فدراسیون شمشیربازی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی،‌ این مسابقه ها در مجموعه ورزشی 'کودکان و مادران' برگزار شود.

به گفته این فرد، در زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی قهرمانی مردان ایران، مسوولان فدراسیون شمشیربازی متوجه مشکل گرمای شدید این سالن به دلیل نداشتن وسایل خنک کننده مناسب شدند و چون گرما به دلیل حجاب دختران شمشیرباز مضاعف می شد، تصمیم به لغو برگزاری این مسابقه ها و موکول شدن آن به پس از ماه مبارک رمضان گرفته شد.

ورزشی. ** 1828 ** 1589

تاریخ: 1391/4/25
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: