برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

جوانفکر:تیم دوچرخه سواری پیکان امسال در شرایط مطلوبی قرار دارد

تهران -سرپرست تیم دوچرخه سواری پیکان تهران گفت: این تیم در سال جاری با داشتن دوچرخه سواران آماده و جوان که تمامی آنان از ملی پوشان دوچرخه سواری کشور هستند، در شرایط مطلوبی قرار دارد.

محمدجوانفکر روز دوشنبه در گفت و گو باایرنااظهار داشت: تیم دوچرخه سواری پیکان با نظر مسولان این باشگاه و در اختیار گرفتن دوچرخه سواران آماده و جوان شرایط حضور خود را درلیگ برتر بهبودبخشیده و برای کسب مقام قهرمانی آماده می شود.

سرپرست تیم دوچرخه سواری باشگاه پیکان افزود : در مرحله اول لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور، تیم پیکان توانست در رقابتهای پیست مقام چهارم و در رقابتهای جاده سوم شود.

وی گفت: رقابتهای مرحله اول پیست لیگ برتر در سطح بسیار بالایی برگزار شد ولی رقابتهای مرحله اول جاده که در یزد برگزار شد، به دلایل مختلف از جمله انتخاب بد مسیر، کمبود داوران در طول مسیر وعدم کنترل از سوی داوران و ایجاد تخلف از سوی برخی از دوچرخه سواران با مشکل روبرو شد.

جوانفکر گفت: در این مرحله از سوی باشگاه اعتراض به صورت کتبی به کمیته برگزاری رقابتهای لیگ داده شد و مقرر گردید که به آن رسیدگی شود.

وی افزود: تیم دوچرخه سواری پیکان در سال جاری از وجود دوچرخه سواران مجرب و آماده ای همچون محمد رجبلو که دارنده مدال طلای آسیا در رشته دور امتیازی است، سود می برد.

جوانفکر گفت : دوچرخه سواران دیگر همچون علی ترابی ، احمد اصغر پور و چند دوچرخه سوارجوان که در سطح آسیا مطرح می باشند در تیم پیکان حضور دارند.

جوانفکر در مورد برگزاری مرحله دوم رقابتهای لیگ برتر که قرار است در روزهای 28 و 29 تیر ماه جاری در تهران برگزار شود، خاطرنشان کرد که از سوی کمیته برگزاری این رقابتها زمزمه به تاخیر افتادن این رقابتها شنیده می شود.

وی گفت: دلیل این تاخیر را مسولان کمتیه برگزاری رقابتهای لیگ برتر، حضور تیم های پتروشیمی تبریز و تیم دانشگاه آزاد در تور چین می دانند که این امر منطقی به نظر نمی رسد .

جوانفکر گفت:بسیاری از دوچرخه سواران تیم ها هم اکنون در تهران حضور یافته و آماده رقابت می باشند، ولی فشارهای مسولان پتروشیمی تبریز و دانشگاه آزاد در برگزاری این رقابتها مسولان کمیته برگزاری را وادار به عقب نشینی کرده است که مسولان دیگر تیم ها شدیدا به این مساله معترض هستندو خواستار برگزاری این رقابتها در وقت تعیین شده می باشند.

سرپرست تیم دوچرخه سواری پیکان تهران گفت:ازمسولان فدراسیون درخواست کرده ایم که این رقابتها در وقت تعیین شده برگزار شود و دلایل این دو باشگاه در مورد خستگی دوچرخه سواران بی مورد است .

جوانفکرگفت:متاسفانه دررقابتهای لیگ برتردوچرخه سواری تخلف های مختلفی روی می دهد از جمله حضور امیر زرگری در رقابتهای لیگ دوچرخه سواری ایران که وی به دلیل حضور در تیم باشگاهی فرانسه نمی تواند در تیم دانشگاه آزاد هم رکاب بزند .

مشاور جوان فدراسیون دوچرخه سواری همچنین در مورد تغییر و تحولات این فدراسیون و حضور خسرو قمری به عنوان سرپرست فدراسیون اظهار داشت : خوشبختانه قمری از قهرمانان دوچرخه سواری کشورمان بوده که چندین سال نیز مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی را در کارنامه اش دارد و فردی با تجربه مدیریت و آشنا به دوچرخه سواری است. این شرایط خواهد توانست قمری را در اهداف مورد نظر برای ارتقاء بخشیدن دوچرخه سواری ایران کمک نماید.

ورزشی ** 1587 **1590

تاریخ: 1391/4/26
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: