برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

چاره جویی برای استقبال اندک هواداران از مسابقات فوتبال المپیک

تهران - به فروش نرفتن نیم میلیون بلیت مسابقات فوتبال المپیک 2012 مسوولان برگزاری این بازی ها را بر آن داشته است تا برای کاهش ضرر و زیان ها بخشی هایی از ورزشگاه ها را ببندند.

به گزارش منابع خبری، بیشتر این بلیت ها مربوط به مسابقاتی است که خارج از لندن و در ورزشگاه های کاردیف و گلاسکو برگزار می شود.

با وجود این بلیت های مسابقات تیم بریتانیا تقریبا به طور کامل فروخته شده اند.

به همین دلیل مسوولان برگزاری المپیک تصمیم گرفته اند برای کاهش هزینه ها ظرفیت ورزشگاه ها را کاهش داده و بخش هایی از آنها را ببندند.

در کاردیف انتظار می رود طبقه بالایی ورزشگاه 74 هزار و 500 نفری در بیشتر مسابقات به جز دیدار تیم مردان بریتانیا با اروگوئه بسته شود.

کمیته برگزاری المپیک لندن برای فروش 450 هزار بلیت باقی مانده با مشکل زمان هم روبرو است. حدود 200 هزار قطعه از این بلیت ها را کمیته های المپیک کشورهای مختلف برگردانده اند.

این کمیته با این حال ضمن ابراز خرسندی از روند فروش بلیت مسابقات فوتبال اعلام کرده است که تا کنون 1.6 میلیون بلیت فروخته شده که بیشتر از بلیت های فروخته شده در مسابقات فوتبال یورو 2012 است.

آنها همچنین می گویند استقبال خوبی از مسابقات زنان شده است به طوریکه انتظار می رود دو روز مانده به مراسم افتتاحیه 37 هزار تماشاگر بازی اول تیم زنان بریتانیا مقابل نیوزیلند را در کاردیف تماشا کنند. این در حالیست فینال لیگ فصل گذشته فوتبال زنان انگلیس که در ورزشگاه امارات برگزار شد حدود 5 هزار نفر تماشاگر داشت.

فروش بلیت هشت مسابقه ای که در گلاسکو برگزار می شود هم به کندی پیش می رود . حدود 80 هزار بلیت از 250 بلیت موجود برای این دیدارها به فروش رفته است.یکی از مهمترین بازی های این شهر دیدار دو تیم اسپانیا و ژاپن خواهد بود. اما بازی دو تیم مصر و بلاروس کمترین متقاضی بلیت را تا کنون داشته است. بهای بلیت برای این مسابقات بین 20 تا 40 پوند است.

در گلاسکو حدود 50 هزار بلیت به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و جوانان قرار گرفته است. در مجموع 200 هزار بلیت برای تمامی رشته های المپیک به این طریق توزیع شده است.

از سوی دیگر مسابقاتی هم در کاونتری، منچستر، و ویمبلی انجام خواهد شد که بلیت های تمامی مسابقات تیم بریتانیا از جمله دیدارهای مرحله حذفی در آن مناطق به طور کامل فروخته شده است.

به غیر از فوتبال همچنان 50 هزار بلیت مربوط به رشته های دیگر مثل دو و میدانی، هاکی، والیبال ساحلی و جایگاه های طبقات بالای ورزشگاه المپیک پارک در مراسم های افتتاحیه و اختتامیه هم هنوز فروخته نشده اند.

قرار است 200 هزار بلیتی که باقی مانده و از سراسر دنیا برگردانده می شود، در 10 روز آینده در معرض فروش عمومی قرار بگیرد.

ورزشی**9126**1553

تاریخ: 1391/4/28
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: