برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تدابیر سباستین کو برای کاهش تاثیر باران بر المپیک لندن

تهران - رییس کمیته میزبانی بازی های المپیک لندن از احتمال تغییر در محل یا زمان برگزاری مسابقات برخی از رشته ها در صورت ادامه بارش باران خبر داد.

به گزارش منابع خبری، دریاچه 'اتون دورنی' محل برگزاری مسابقات قایقرانی و 'گرینویچ پارک' محل برگزاری مسابقات سوارکاری دو مکان رو بازی هستند که در صورت بارش باران قابل استفاده نخواهند بود.

'سباستین کو' در این باره گفت: ماه ها بارش باران مشکلاتی را به وجود آورده است.

وی افزود: روز یکشنبه به پارک المپیک رفتم و دیدم که چگونه نیروی های داوطلب در زیر باران مشغول تمرین بودند. قبلا به شوخی گفته بودم که روی کل کشور سقف می گذاریم اما حقیقت این است که بارش باران به یکی از چالش های ما تبدیل شده است. برخی از سایت ها از آب اشباع شده اند و در برخی مکان ها دوباره در حال آماده کردن سطح زمین مسابقات هستیم. برای جلوگیری از خیس شدن همراهان تیم ها هم تدابیری اندیشیده ایم.

سباستین کو اظهار داشت: در فکر افزایش زمان مسابقات قایقرانی و سوارکاری در صورت ادامه بارش ها هستیم. مکان های جایگزینی را هم برای انتقال مسابقات در نظر گرفته ایم و در ویمبلدون قصد داریم از سقف استفاده کنیم.

رییس کمیته میزبانی المپیک لندن در فاصله کمتر از 10 روز مانده به آغاز بازی ها از اتمام به موقع مکان های نیمه کاره محل برگزاری مسابقات نیز ابراز اطمینان کرد.

در روز دوشنبه تیم های 96 کشور از مجموع 204 کشور شرکت کننده در المپیک وارد دهکده این بازی ها شدند و تا پایان همان روز 733 نفر وارد محل های اقامت خود شدند.

ورزشی**9126**1553

تاریخ: 1391/4/28
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: