برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی: بدون حامیان مالی نمی توان هزینه ها را تامین کرد

کرمان - دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران گفت: بدون حمایت مالی اسپانسرها و حامیان مالی بخش خصوصی نمی توانیم اعتبارات مورد نیاز و هزینه فعالیت های انجمن های مختلف را تامین کنیم.

به گزارش ایرنا، 'مهران تیشه گران' روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان کرمان افزود: این فدراسیون 14 رشته ورزشی را در قالب انجمن های مختلف زیرمجموعه خود دارد و به همین دلیل اعتبارات لازم برای موفقیت این رشته ها ضروری است.

وی ادامه داد: در بخش اعزام تیم ها به رقابت های مختلف بین المللی، انجمن ها با جذب حامیان مالی اقدام می کنند، زیرا فدراسیون با توجه به بودجه محدود خود نمی تواند آنها را از نظر مالی حمایت کند.

تیشه گران، همچنین با اشاره به تامین تجهیزات رشته های مختلف ورزشی از خارج کشور، بیان کرد: بعضی رشته ها تجهیزات گرانی دارند و متاسفانه در داخل تولید نمی شوند.

وی اظهار داشت: تا دو هفته آینده تجهیزات رشته های سپک تاکرا، راگبی، دارت، طناب کشی، بیسبال، سافت بال و کریکت در بین استان های مختلف کشور توزیع می شود.

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی، همچنین گفت: با توجه به وسعت استان کرمان و داشتن 23 شهرستان سعی می کنیم در توزیع تجهیزات نگاه ویژه ای را به این استان داشته باشیم.

وی گفت: استان کرمان در بعضی از رشته های ورزشی این فدراسیون مانند سپک تاکرا، راگبی و بیسبال سرآمد سایر استان های کشور است و به همین دلیل قصد داریم یک مرحله از اردوهای آماده سازی تیم های ملی در رشته های سپک تاکرا و راگبی را در کرمان برگزار کنیم.

تیشه گران، خاطرنشان کرد: این رشته ها جزء رشته های آسیایی این فدراسیون محسوب می شود که امیدواریم کرمانی ها بتوانند نفرات بیشتری را در این دو رشته به ورزش کشور معرفی کنند.

وی به افزوده شدن انجمن 'جهت یابی' به جمع انجمن های ورزشی این فدراسیون اشاره کرد و افزود: این رشته مسابقات آسیایی و جهانی دارد و به دنبال ورود قوانین و مقررات این رشته فکری و ذهنی به کشور هستیم تا آن را گسترش دهیم.

به گزارش ایرنا، 'علی اصغر سرمست' در مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان کرمان با کسب 18 رای از 19 رای ماخوذه به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.ک/2

7443/8154/2624/330

تاریخ: 1391/4/29
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: