برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

قانون مسابقات استقامت سوارکاری منطبق با قوانین بین المللی است

اصفهان - سرداور مسابقات استقامت سوارکاری کشور با بیان اینکه برای برگزاری این مسابقات پیش از این قانون مدونی وجود نداشت، گفت: با آمدن رییس جدید کمیته استقامت فدراسیون سوارکاری، قانون ملی تدوین شد که منطبق با قوانین بین المللی است.

به گزارش ایرنا، 'شیرین سالارتاش' روز جمعه درحاشیه برگزاری مرحله دوم لیگ استقامت سوارکاری باشگاه های کشور در مجموعه تفریحی چادگان از توابع اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: پیش از این مسابقات استقامت سوارکاری که در سطح کشور برگزار می شد به صورت لیگ نبود اما با حضور 'احمدرضا چراغی' به عنوان رییس کمیته استقامت فدراسیون سوارکاری این مسابقات به صورت لیگ راه انداز شده است .

وی با اشاره به اینکه اجرای قانون مسابقات استقامت به صورت مطلوب به زمان بیشتری نیاز دارد، اظهارداشت: هنوز چندین مسابقه باید برگزار شود تا سوارکاران با قانون جدید آشنا شوند.

سالارتاش گفت: لیگ استقامت سوارکاری باشگاه های کشور در شش مرحله برگزار خواهد شد که هر دو ماه یکبار یک مرحله آن انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ استقامت سوارکاری در چادگان تصریح کرد: مرحله بعدی این مسابقات قرار است به میزبانی کرمان برگزار شود.

سالارتاش درباره حضور بانوان در این رشته ورزشی تصریح کرد: پیشرفت بانوان در این رشته ورزشی در سطح جهان بیشتر از آقایان است.

وی با بیان این جمله که ، بانوان ایرانی در این رشته ورزشی از توانایی بسیار خوبی برخوردار هستند ، افزود:‌ اما متاسفانه حضور چشمگیری در سوارکاری ندارند و فدراسیون هم درصدد فراهم کردن حضوربیشتر بانوان در این رشته ورزشی است.

وی در باره اعتراض تعدادی از سوارکاران شرکت کننده در این مسابقات به قوانین اعمال شده، گفت: اطلاع رسانی درباره قوانین جدید لیگ استقامت سوارکاری ضعیف بوده و این وظیفه هیات های سوارکاری استانهاست که ورزشکاران را با قوانین جدید آشنا کنند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم لیگ استقامت سوارکاری باشگاه های کشور با حضور 59 سوارکار مرد و زن، روز جمعه در مانژ سوارکاری مرکز تفریحی' چادگان' اصفهان آغاز شد.

سوارکاران در این دوره از مسابقات که به مدت یک روز برگزار می شود، در مسافت های20، 40، 60 و 90 کیلومتر به رقابت می پردازند.

در بخش20 کیلومتر هشت نفر، در بخش40 کیلومتر هشت نفر، در بخش60 کیلومتر بزرگسالان و غیربزرگسالان10 نفر و در بخش80 کیلومتر بزرگسالان 35سوارکار شرکت دارند.

اسب های شرکت کننده هر20 کیلومتر توسط دامپزشکان، معاینه و آزمایش جسمانی می شوند.

شهرستان چادگان با 31 هزار و147 نفر جمعیت در یکصد کیلومتری غرب اصفهان واقع است.

ت/7132/1011**1601

تاریخ: 1391/4/30
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: