برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نفرات برترمرحله دوم لیگ استقامت سوارکاری قهرمانی کشورمعرفی شدند

اصفهان – مرحله دوم لیگ استقامت سوارکاری قهرمانی کشور عصر جمعه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در رده تیمی بزرگسالان تیم های لرستان ب و لرستان الف مقام اول و دوم را از آن خود کردند وسایر تیم ها نتوانستند از خط مسابقه عبور کنند.

مسابقات تیمی با حضور استان های اصفهان، همدان، کرمان، کردستان، چهار محال و بختیاری، لرستان و تهران برگزار شد.

در رده 20 کیلومتر بخش انفرادی این مسابقات 'اصغر و عماد شهبازی' از اصفهان رتبه های اول و دوم و 'حمیدرضا سلیمی' رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین' علی محمدپور'، 'حسن یوسفی' و 'مهدی جعفرزاده 'از اصفهان توانستند به ترتیب عنوان های اول تا سوم رده 40 کیلومتر را کسب کنند.

در رده 60 کیلومتر 12تا 18 سال این دور از مسابقات تنها 'ماهان حسنی' از همدان توانست از خط پایان عبور کند و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

همچنین 'ساسان سلیمی' از اصفهان، 'سیداسدالله موسوی فیروزآبادی' و 'رضا شبانی' از یزد در رده 60 کیلومتر بزرگسالان عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده 80 کیلومتر نیز 'اصغر کرمی'، 'رحیم مراد نژاد' و 'عرفان فلاح 'از استان کردستان مقام های اول تا سوم این بخش را از آن خود کردند.

مرحله دوم لیگ استقامت سوارکاری باشگاه های کشور با حضور 59 سوارکار مرد و زن در مسافت های 20، 40، 60 و 90 کیلومتر، امروز در مانژ سوار کاری مرکز تفریحی چادگان اصفهان برگزار شد.

مرحله پایانی این مسابقات شهریورماه برگزار می شود.

/پ/7132/7134/1042/536

تاریخ: 1391/4/30
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: