برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم فولاد ماهان اصفهان قهرمان لیگ برتر کبدی بانوان شد

تهران - دومین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی سالنی و انتخابی تیم ملی بانوان ایران با قهرمانی تیم فولاد ماهان در اصفهان به پایان رسید.

به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون کبدی، مرحله نهایی این رقابت ها با شرکت 12 تیم از27 تیر ماه به مدت چهار روز در سالن شهید لاوی شهر اصفهان برگزار شد و در پایان تیم فولاد ماهان قهرمان شد، هیات کبدی اصفهان در رده دوم قرار گرفت و تیم های همدان و سیستان و بلوچستان مقام سوم را به طور مشترک کسب کردند.

در این رقابت ها تیم های شرکت کننده در 4 گروه 3 تیمی مرحله مقدماتی را برگزار کردندکه در نهایت 8 تیم مرکزی، همدان، هیات کبدی اصفهان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، نیوساد رشت، فولاد ماهان اصفهان و گلستان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

در این مرحله تیمهای فولاد ماهان اصفهان، سیستان و بلوچستان، هیات کبدی اصفهان وهمدان با شکست رقبای خود به جمع 4تیم پایانی مسابقات راه یافتند و در مرحله نیمه نهایی دو تیم هیات کبدی و فولاد ماهان اصفهان با غلبه بر همدان و سیستان و بلوچستان فینالیست شدند.

تیم فولاد ماهان اصفهان در دیدار نهایی موفق شد با نتیجه 63 بر 32 همشهری خود تیم هیات کبدی اصفهان را شکست دهد و قهرمان شود و تیم هیات کبدی اصفهان در جایگاه دوم قرار گیرد.

همچنین تیم های سیستان و بلوچستان و همدان مقام سوم را به طور مشترک کسب کردند.

ورزشی**7537**1590

تاریخ: 1391/4/31
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: