برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دنیامالی در گفتگو با مهر:بعد از المپیک مشکلات جدی‌تر می‌شود/ اسبقیان را به المپیک راه نمی‌دهند!

رئیس برکنار شده فدراسیون قایقرانی گفت: مسئولان فدراسیون های جهانی پس از المپیک مسائل قایقرانی ایران را جدیتر پیگیری می‌کنند.

احمد دنیامالی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نامه تعلیق فدراسیون جهانی روئینگ، اظهار کرد: فدراسیون های جهانی قایقرانی پس از المپیک مسائل قایقرانی ایران را خیلی جدی تر دنبال خواهند کرد. آن ها در حال حاضر درگیر بازی های المپیک هستند، بنابراین بحث  های اصلی در این راستا پس از المپیک 2012 لندن خواهد بود.
 
وی ادامه داد: برای فدارسیون جهانی روئینگ، حضور من به دلیل اینکه بنیان گذار این رشته در ایران هستم، خیلی مهم است. این اعتقاد آنها بود. مسئولان جهانی این فدراسیون مدت زیادی است که درگیر بازی های المپیک هستند و وقتشان را صرف المپیک می کنند. خیلی از چنین تصمیماتی از قبیل تعلیق و مسائل دیگر در زمان برگزاری بازی های المپیک گرفته خواهد شد. اکثر اعضای فدراسیون های جهانی در ایام برگزاری بازی های المپیک دور هم جمع می شوند و مشورت هایی باهم خواهند داشت. در آنجا موضوع متفاوت تر از گذشته مطرح خواهد شد.
 
رییس برکنار شده فدراسیون قایقرانی افزود: در خصوص کانوئینگ تعیلق اعلام شده است و عملا ورزشکاران این رشته نمی توانند در رقابت های جهانی و آسیایی شرکت کنند. همین امر هم برای روئینگ در آینده رخ خواهد داد. تمامی مسائل پس از المپیک اعمال خواهد شد.
 
وی در خصوص عدم اعزام ورزشکاران کانوئینگ به اردوهای برون مرزی ، اظهار کرد: عدم اعزام ورزشکاران به اردوهای برون مرزی  به دلیل مشکل تعلیق است. فدراسیون جهانی کانوئنیگ مسئولین جدید فدراسیون قایقرانی ایران را به رسمیت نمی شناسند.
 
دنیامالی گفت: در المپیک لندن از ورود مسئولین جدید فدراسیون قایقرانی جلوگیری خواهد شد. به طور مثال آقای اسبقیان نمی تواند به المپیک برود. خودشان اعلام کرده اند که به المپیک نمی رویم اما این در شرایطی است که اصلا نمی توانند بروند. به این صورت هم نیست که گفته شود نامه های ارسالی فقط یک تهدید است. بلکه داستان های درازی پشت این ماجرا نهفته است.
 
وی در پاسخ به این سوال که اسامی المپیکی را اعلام می کنید؟ تصریح کرد: هنوز این کار را نکرده ام اما به زودی نام های آنها را به فدراسیون های جهانی و کمیته ملی المپیک اعلام خواهم کرد. برای رقابت های دیگر از قبیل کاناپولو کوتاه نخواهم آمد اما موضوع المپیک با سایر رقابت ها متفاوت است.


تاریخ: 1391/5/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: