برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کعبی زاده : به دنبال حامی مالی برای تیم ملی والیبال زنان هستیم

تهران - نایب رییس جدید زنان فدراسیون والیبال از ' تلاش همه مسوولان فدراسیون ' برای یافتن حامی مالی مناسب برای تیم ملی زنان، دختران جوان و نوجوان خبرداد و گفت: اگر تیم ها حامی مالی داشته باشند در زمانی کوتاه شاهد سیر صعودی آنها خواهیم بود.

'صدیقه کعبی زاده ' روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: متاسفانه عمده ترین مشکل ورزش زنان نداشتن حامی مالی مناسب است و من در این زمینه بیشترین امیدم را به شهرستانها وظرفیت های موجود در استانها بسته ام.

وی نخستین اقدام خود در بدو حضور در فدراسیون والیبال را بررسی استانها عنوان کرد و گفت: از تمامی هیاتها در سراسر کشور خواسته شده ، نایب رییسان را از میان فعالان و کارشناسان والیبال انتخاب کنند و در صورتی که نایب رییسان نتوانند در جهت تحقق اهداف فدراسیون والیبال گام بردارند مطمئن باشند در ادامه همکاری شان تجدید نظر خواهد شد.

کعبی زاده با بیان اینکه برای یک اردوی 10 روزه تیم دختران نوجوان جدای از هزینه رفت و آمد بازیکنان و دستمزد کادرفنی ، 15 میلیون تومان هزینه می شود، ادامه داد: تامین هزینه های تیم ملی و تیم های رده های سنی تنها با اتکا به اعتبارات فدراسیون غیر ممکن است و باید با همکاری تمامی هیاتها بدنبال جذب حامی مالی برای این تیم ها به منظور حضور جدی تر در رقابت های برون مرزی باشیم .

**تیم ملی پایان شهریور یا ابتدای مرداد عازم ترکیه خواهند شد

نایب رییس جدید فدراسیون والیبال با بیان اینکه مدارک بازیکنان برای اعزام تیم به ترکیه جمع آوری شده است ، گفت: تیم روزهای پایانی شهریور یا ابتدایی مرداد به ترکیه می رود و اگر چه سرمربی تیم ملی پیشنهاد دعوت از تیم ملی والیبال تونس را داده است ، امکان برگزاری این اردو تا پیش از اعزام تیم به قزاقستان وجود ندارد.

کعبی زاده ادامه داد:همزمان با برگزاری اجلاس بیداری اسلامی داورزنی و مسوولان فدراسیون والیبال نشستی با نمایندگان زن مجلس تونس داشتند و قرار شد که تعاملاتی بین والیبال دو کشور آغاز شود .ضمن اینکه درخواست ایران برای بازیهای بین باشگاهی و ملی برای آنان ایمیل شده است.

وی انجام یک چرخه دایمی تمرین و مسابقه رابرای ارتقا والیبال زنان ایران ضروری دانست و گفت: بازیکنان تیم ملی زنان به لحاظ فنی و فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارند و مهم ترین نیاز تیم در حال حاضر انجام مسابقات تدارکاتی است تا بازیکنان بتوانند توان خود را در زمین به نمایش بگذارند.

کعبی زاده با بیان اینکه برخی بازیکنان، بازیکن تمرینی محسوب می شوند ، توضیح داد: این بازیکنان در زمان تمرین بسیار عالی در زمین ظاهر می شوند اما در زمان مسابقه به دلایل عدیده با افت عملکرد روبرو می شوند و مسایلی این چنین اهمیت برگزاری اردوهای تدارکاتی و مسابقات دوستانه را به خوبی مشخص می کند.

وی در ادامه از روند تمرینات تیم دختران نوجوان وجوان نیز اظهار رضایت کرد و گفت : خوشبختانه رقابت های لیگ والیبال در رده های سنی مختلف در سراسر کشور پیگیری می شود و همین مساله کمک بسزایی به ارتقا سطح والیبال دختران دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هریک از تیم های بزرگسالان ، جوانان و نوجوانان مسابقات برون مرزی دارند ، برنامه های تدارکاتی ویژه ای برای آمادگی آنان مهیا شده است. برای بزرگسالان و نوجوانان اردوی تدارکاتی ترکیه طراحی شده است و برای جوانان با توجه به اینکه مسابقاتشان مهرماه در تایلند برگزار می شود ، در همان کشور تایلند و پیش از آغاز مسابقات انجام خواهد شد.

کعبی زاده ارایه برنامه اصلی اش برای تیم های ملی و رده های سنی را منوط به بازگشت تیم ها از رقابتهای مختلف آسیایی دانست تا پس از انجام یک انالیز دقیق و کامل و شناسایی نیازهای این تیم ها ، به فدراسیون ارایه شود.

تیم ملی والیبال زنان ایران قرار است شهریور ماه به مسابقات جام والیبال آسیا در قزاقستان اعزام شود اما پیش از این مسابقات تیم کشورمان برای انجام چند بازی دوستانه راهی ترکیه خواهد شد.

دختران نوجوان ایرانی نیز مهرماه در مسابقات قهرمانی آسیا در چین حاضر خواهند شد و دختران جوان نیز مهرماه به مسابقات بین المللی در تایلند اعزام می شوند.

ورزشی **1828**1553

تاریخ: 1391/5/1
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: