برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نکاحی:مسابقات پرورش اندام کشور در مشهد برگزار می شود

مشهد - خبرگزاری مهر: سرپرست هیئت پرورش اندام خراسان رضوی از برگزاری مسابقات پرورش اندام کشور به میزبانی شهر مقدس مشهد در روزهای دوازدهم تا چهاردهم مهر ماه سال جاری خبر داد.

بهرام نکاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با عنایت به تصمیم مسئولین فدراسیون پرورش اندام کشور و رایزنی های صورت گرفته پس ازگذشت بیش از یک دهه مجددا این مسابقات به میزبانی هیئت پرورش اندام خراسان رضوی در مشهد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سالانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام هفته گذشته افزود: در این مجمع خواستار تدوین و تصویب آئین نامه ها و دستورالعمل هایی با رویکرد ارتقاء جایگاه نظارتی و اجرائی فدراسیون و هیئت های استان در حوزه باشگاه ها شدیم.

ضرورت توجه به رشته  بدنسازی در حوزه خدمات ورزش همگانی

نکاحی افزود: توجه بیشتر به نقش رشته  بدنسازی در حوزه خدمات ورزش همگانی ضروری است که از مصادیق آن  می شود به نصب وسایل بدنسازی در پارک های شهری اشاره کرد.

وی جمعیت را به عنوان شاخص اساسی در برنامه ریزی های شهری دانست و اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان بایستی در تعیین سهم کمک های پرداختی به فدراسیون ها جمعیت ورزشکاران فعال در رشته  بدنسازی را مدنظر قرار دهد.

پیشنهاد ایجاد مجموعه ورزشی فرهنگی رفاهی در مشهد

سرپرست هیئت پرورش اندام خراسان رضوی گفت: پیشنهاد ایجاد مجموعه ورزشی فرهنگی رفاهی در شهر مقدس مشهد با رویکرد خدمات رسانی در سطح ملی را دادیم و تقاضای حمایت همه جانبه مسئولین ورزش کشور را خواستار شدیم.

وی شهر مقدس مشهد بعنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی را بهترین مکان گزینی برای ایجاد اولین سالن ویژه مسابقات و مجموعه ورزشی اختصاصی بدنسازی و پرورش اندام دانست.


 امانت
تاریخ: 1391/5/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: