برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پرچمدارانگلیس دراختتامیه پکن گزینه نخست پرچمداری در افتتاحیه لندن

تهران - 'کریس هوی' دوچرخه سواری که پرچمدار کاروان انگلیس درمراسم اختتامیه المپیک 2008 پکن بود یکی ازگزینه های نخست پرچمداری ورزشکاران این کشور در افتتاحیه المپیک 2012 لندن است.

به گزارش منابع خبری، فهرست 9 نفری از گزینه های پرچمداری را نمایندگانی از تمامی رشته های ورزشی بریتانیا در المپیک لندن انتخاب کرده اند و فرد نهایی روز دوشنبه معرفی خواهد شد.

هر کدام از این 31 نماینده قبل از اعلام فهرست اخیر، نام سه نفر از اعضای تیم های خود را برای حمل پرچم اعلام کرده بودند.

درابتدا گفته شده بود که هوی دارنده سه مدال طلای المپیک پکن، به دلیل حضور در اردوی تدارکاتی تیم دوچرخه سواری پیست بریتانیا در ولز قرار نیست در مراسم افتتاحیه شرکت کند.

با وجود این کمیته المپیک بریتانیا اعلام کرد وی و آنهایی که در چنین شرایطی قرار دارند همچنان می توانند شانس پرچمداری را داشته باشند.

بدین ترتیب این دوچرخه سوار 36 ساله ممکن است به عنوان پرچمدار بریتانیا در مراسم افتتاحیه المپیک لندن برگزیده شود.

'پائولا رادکلیف' دونده ماراتن، 'تام دیلی' در شیرجه و 'کاترین گرینر' در قایقرانی که در سه المپیک گذشته موفق به کسب مدال نقره شده است، از دیگر گزینه ها هستند.

اعضای تیم بریتانیا که قرار است مسابقاتشان در دو روز نخست المپیک برگزار شود به توصیه مربیان خود ممکن است در مراسم افتتاحیه حضور نداشته باشند.

تیم دو و میدانی که بزرگترین تیم بریتانیا در المپیک است نیز در اردوی تدارکاتی خود در پرتغال به سر می برد و نمی تواند در مراسم افتتاحیه حضور داشته باشد.

پرچمدار بریتانیا در المپیک چهار سال پیش پکن شناگری به نام 'مارک فاستر' بود.

ورزشی**9126**1590

تاریخ: 1391/5/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: