برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

قمری در گفتگو با مهر:فدراسیون جهانی با ماست و نگران نیستیم/ اتفاقات اخیر از سوی خودی‌ها بود!

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: مسئولان فدراسیون جهانی اعلام کرده‌اند که ما با شما هستیم و مشکلات به وجود آمده را هم در حین برگزاری بازی‌های المپیک حل می‌کنیم.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ارسال نامه دوم فدراسیون جهانی دوچرخه سواری تصریح کرد: پیرو همان نامه اول مبنی بر صحبت‌های تعلیق در ادامه آمده است که دوچرخه سواران ایران می‌توانند در تمامی مسابقات پیش رو شرکت کنند.

وی ادامه داد: فدراسیون جهانی اعلام کرده است تا 25 مردادماه سال جاری، اسناد و مدارک موجود را بررسی خواهیم کرد و در جلسه‌ای با کمیته بین المللی المپیک، مشکلات را حل خواهیم کرد. ضمن اینکه مستنداتی را که فدراسیون دوچرخه سواری ایران به فدراسیون جهانی ارسال کرده است، از سوی آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

قمری گفت: مسئولان فدراسیون جهانی اعلام کرده‌اند که ما با شما هستیم و این ماجرا را هم در حین برگزاری بازی‌های المپیک حل می‌کنیم. آنها در نامه مذکور خاطر نشان کرده‌اند که شما ناراحت و نگران نباشید و آرامش‌تان را حفظ کنید.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری افزود: نامه جدیدی شنبه شب با همین موضوع به دست ما رسیده است.

وی در خصوص ارسال برخی نامه‌ها از ایران به فدراسیون جهانی دوچرخه سواری اظهار کرد: متاسفانه این امور از سوی خودی‌ها صورت می‌گیرد، چراکه مسئولان فدراسیون جهانی به این مسائل کاری ندارند. یک نفر از سمتش استعفا داده و نیازی نیست که کار را به چنین مراحل دشواری برسانیم.

قمری در واکنش به این موضوع که "به نظر می‌رسد استعفای زنگی آبادی اجباری بوده باشد؟"، گفت: مگر روسای فدراسیون‌های دیگر استعفا دادند؟ زنگی آبادی به خاطر مسائلی استعفا داد.

وی در خصوص استعفای زنگی آبادی پس از برکناری گفت: در جربان این امر نیستم و نمی‌دانم استعفا قبل یا بعد از برکناری بوده است. ضمن اینکه در نامه استعفای زنگی آبادی تاریخی قید نشده است.


تاریخ: 1391/5/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: