برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حامد آفاق در گفتگو با مهر:بسکتبال نیازمند قهرمانی مهرام درآسیاست/ به تیمی می‎روم که آرامش داشته باشم

بازیکن ملی‎پوش تیم بسکتبال مهرام که با این تیم برای حضور در رقابت‎های قهرمانی باشگاه‎های آسیا آماده می‎شود، گفت: باید با بهترین شرایط در این مسابقات شرکت کنیم چون بسکتبال ایران نیازمند قهرمانی در باشگاه‌های آسیاست.

حامد آفاق در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تمرینات مهرام از دو روز پیش آغاز شد، اظهارداشت: بالاخره تمرینات مهرام از دو روز پیش آغاز شد. خدا را شکر بازیکنان کمکی موردنظر سرمربی تیم هم درتمرینات شرکت دارند. البته ساهاکیان و نیکخواه بهرامی به دلیل سفر خارج از کشور با تاخیر به تمرینات ملحق می‎شوند. از کامرانی هم بی اطلاعم.

وی با یادآوری اینکه مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‎های آسیا مهرماه برگزار می‎شود، خاطرنشان کرد: البته فرصت زیادی تا زمان این رقابت‎ها ندارم و به نسبت تمرینات را دیر شروع کردیم. البته باید همین زمان باقی مانده را غنیمت بشماریم تا با بهترین آمادگی ممکن در مسابقات حاضرشویم. ما باید انتقام  شکست برابر الریاضی در فینال دوره قبل مسابقات را بگیریم و امسال قهرمان شویم. به خصوص اینکه بسکتبال نیازمند این قهرمانی است.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در این زمینه توضیح بیشتری داد و تصریح کرد: این روزها تیم‎های کاروان ورزش ایران در حال اعزام به محل برگزاری بازی‎های المپیک هستند. تیم ملی بسکتبال هم می‌توانست یکی از تیم‎های اعزامی به این بازی‎ها باشد اما  باخت دور از انتظار به اردن چیزی جز حسرت و افسوس برای‌مان نداشت. در هر صورت بسکتبال برای بازگشت به دوران اوج گذشته نیازمند روحیه است که با قهرمانی حاصل می‎شود. البته  تیم ملی ایران در غرب آسیا قهرمان شد اما بسکتبال به قهرمانی بزرگ‎تر مانند باشگاه‎های آسیا نیاز دارد.

آفاق همچنین در مورد تیم باشگاهی خود برای فصل آینده رقابت‎های لیگ برتر باشگاه‎های کشور گفت: هنوز هیچ چیزمعلوم نیست. چند پیشنهاد داشته‎ام اما فعلا با مهرام و برای حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا تمرین می‌کنم. ترجیح می‌دهم پس از پایان این رقابت‌ها در مورد وضعیت تیم باشگاهی‌ام برای لیگ 91 تصمیم بگیرم.

بازیکن ملی‎‌پوش تیم بسکتبال مهرام در پایان گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: سال گذشته مهرام نسبت به همیشه با هزینه کمتری در لیگ برتر شرکت کرد اما من امسال برای انتخاب تیمم شرایط را بهتر و دقیق‌تر بررسی می‌کنم به خصوص اینکه صاحب دو فرزند هستم. در مجموع خانواده مهمترین مسئله برای من است. جایی می‌روم که احساس آرامش داشته باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 12 تا 24 مهرماه در لبنان برگزار می‌شود.


تاریخ: 1391/5/2
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: