برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رکابزنان ملی پوش راهی لندن شدند

تهران -دوچرخه سواران المپیکی کشورمان به منظور حضور در سی امین دوره بازیهای المپیک، بامداد امروز ( دوشنبه ) راهی لندن شدند.

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری؛ دوچرخه سواران المپیکی کشورمان با ترکیب ( مهدی سهرابی، علیرضا حقی و امیر زرگری) به منظور حضور در سی امین دوره بازیهای المپیک 2012 لندن، بامداد امروز (دوم مرداد ماه جاری ) راهی انگلیس شدند.

همچنین در این دوره از رقابتها، خسرو قمری سرپرست فدراسیون و مهرداد صفرزاده مدیر تیم های ملی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان را همراهی می کنند.

سی امین دوره بازیهای المپیک از روز 3 الی 21 مرداد ماه سال جاری در 26 رشته ورزشی به میزبانی کشور انگلستان و در شهر لندن برگزار خواهد شد.

رقابتهای دوچرخه سواری این دوره از بازیهای المپیک در دو بخش پیست و جاده از 6 الی 16 مرداد ماه جاری برگزار می گردد که با توجه به کسب سه سهمیه این رقابتها در بخش جاده، رکابزنان کشورمان در روزهفتم مرداد ماه سال جاری در ماده استقامت جاده به مسافت 248 کیلومتر و در مسیر 'The mall' و در روز یازدهم مرداد ماه جاری در ماده تایم تریل انفرادی به مسافت 44 کیلومتر و در مسیر ' Hampton Court Palace- Hampton Court Road ' با نمایندگان کشورهای دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ورزشی ** 1587 **1440

تاریخ: 1391/5/2
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: