برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رییس هیات هندبال اصفهان: سهمیه اصفهان در لیگ برتر باید حفظ شود

اصفهان - رییس هیات هندبال اصفهان با بیان اینکه سهمیه دوم این استان در لیگ برتر باید حفظ شود،گفت: به این منظور ما از یکماه قبل تلاش خود را آغاز کرده ایم.

'فرامرز می آبادی' روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن اصفهان تاکنون بصورت رسمی انحلال تیم هندبال خود را به هیات هندبال استان اصفهان اعلام نکرده است.

وی افزود: خبر انحلال تیم هندبال ذوب آهن اصفهان را از چند روز پیش شنیدیم و در این راستا مذاکراتی را نیز با مسوولان این باشگاه انجام داده ایم.

رییس هیات هندبال استان اصفهان افزود: متاسفانه تاکنون ، مسوولان باشگاه ذوب آهن جوابی به مذاکرات هیات هندبال استان نداده اند.

وی در عین حال تصریح کرد: در این شرایط ، مذاکراتی را برخی از باشگاه های دیگر استان برای حمایت از هندبال اصفهان و حفظ سهمیه استان در لیگ برتر انجام داده اند.

می آبادی با تایید مذاکرات این هیات با باشگاه فولاد ماهان برای حفظ سهمیه اصفهان در صورت انحلال تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر هندبال،اظهارداشت: این مذاکرات نتیجه مثبتی در پی نداشت و فولاد ماهان نیز برای تیم داری در لیگ برتر هندبال تمایل ندارد.

وی در عین حال تاکید کرد: هیات هندبال استان اصفهان تلاش خود را برای حفظ سهمیه دوم اصفهان در لیگ برتر هندبال در صورت انحلال تیم ذوب آهن انجام می دهد.

7132ت/1042

تاریخ: 1391/5/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: