برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

صادق زاده:نشان باشگاه ذوب آهن اصفهان، تیم بسکتبال است

اصفهان - کاپیتان سابق تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت:نشان و 'برند' باشگاه ذوب آهن اصفهان، تیم بسکتبال این باشگاه است ومسوولان شرکت سهامی ذوب آهن نباید به راحتی این 'برند' را از پیشانی باشگاه فرهنگی ورزشی خود پاک کنند.

'محسن صادق زاده' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تیم بسکتبال ذوب آهن، شناسنامه این باشگاه می باشد و افتخار این شرکت بوده است.

وی افزود: برای مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان متاسفم که براحتی قصد دارند تیم با سابقه و ریشه دار خود را منحل کنند.

صادق زاده که ریاست هیات بسکتبال استان اصفهان را نیز بر عهده دارد ، گفت: از طریق رسانه ها اظهارات مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره انحلال تیم بسکتبال این باشگاه را شنیدم، اما این باشگاه هنوز بصورت رسمی نامه ای مبنی برانصراف از تیم داری در لیگ برتر باشگاههای کشور به ما اعلام نکرده است.

وی افزود: براساس قانون، باشگاه ذوب آهن اصفهان باید بصورت مکتوب انصراف خود از تیم داری در این رشته ورزشی را به هیات بسکتبال استان اصفهان اعلام کند.

رییس هیات بسکتبال استان اصفهان درباره حفظ سهیمه استان اصفهان در لیگ برتر بسکتبال در صورت انحلال تیم ذوب آهن ، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا این سهیمه برای اصفهان در لیگ برتر بسکتبال حفظ شود اما ذوب آهن نیز نباید براحتی این امتیاز را که شناسنامه این باشگاه است از دست بدهد.

'محمدعلی عسگری ' معاون فنی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان روز گذشته درگفت وگو با ایرنا از انحلال تیم های بسکتبال ، هندبال و دوومیدانی این باشگاه به دلیل عدم تامین اعتبارات مالی خبر داد.

ت/7132/1042

تاریخ: 1391/5/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: