برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

در گفتگو با مهر عنوان شد:اولتیماتوم سرمربی تیم مهرام به مهدی کامرانی/ نمی‌دانم کجاست

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به آغاز تمرینات این تیم در غیاب دو بازیکن اصلی و یک بازیکن کمکی گفت: از وضعیت همه باخبرم به جز مهدی کامرانی که نمی‌دانم کجاست و برای بازگشت به تمرینات انگیزه دارد یا نه.

مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه بالاخره تمرینات تیم بسکتبال مهرام برای حضور در رقابت‌های باشگاه‎های آسیا با تاخیر از شنبه گذشته آغاز شد، اظهارداشت: باید خیلی زودتر از اینها تمرینات‎مان را آغاز می‎کردیم اما مسائلی پیش آمد که منجر به تاخیر آن شد. تمرینات‎مان دیر شروع شد اما باید از همین فرصت استفاده کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با اشاره به اینکه در جریان برگزاری تمرینات این تیم، بازیکنان ملی‎پوش دو بار برای حضور در تورنمنت بین‎المللی ترکیه و جام استانکوویچ به تیم ملی ملحق می‎شوند، یادآور شد: با این حساب نمی‎توانیم تا زمان اعزام به محل برگزاری رقابت‎های باشگاه‎های آسیا تمرینات منظم و متوالی داشته باشیم.

وی با اشاره به بازیکنانی که در دور جدید تمرینات تیم بسکتبال مهرام حضور دارند، یادآور شد: به غیر از بازیکنانی که در فصل گذشته لیگ برتر آنها را در اختیار داشتیم، جواد داوری، روزبه ارغوان، اصغر کاردوست و موسی نبی‎پور هم به عنوان یار کمکی از جمع ملی‎پوشان با ما تمرین می‎کنند. ضمن اینکه مهراد آتشی و حامد سهراب‌نژاد هم که اصلا در اردوی تیم ملی نیستند، در تمرینات‎مان شرکت دارند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام به غیبت سه بازیکن در تمرینات این تیم اشاره کرد و گفت: اوشین ساهاکیان یکی ازگزینه‌های موردنظرمان برای یار کمکی است که در سفر خارج از کشور به سر می‎برد. صمد نیکخواه بهرامی هم بعد از مسابقات غرب آسیا ایران را ترک کرد. قرار است این دو بازیکن از هفته آینده به اردوی مهرام ملحق شوند.

هاشمی تاکید کرد: در این میان از تنها بازیکنی که بی اطلاعم، مهدی کامرانی است. فقط شنیده‏‎ام که در سفر خارج از کشور به سر می‎برد اما اینکه چه زمانی باز می‎گردد را نمی‎دانم. اصلا نمی‎دانم او برای حضور دوباره در تمرینات مهرام انگیزه دارد یا نه. تحمل یک ماه و نیم تمرینات فشرده را دارد یا نه. شاید هم مصدومیتی که از ناحیه زانو داشت، اجازه ندهد در ترکیب تیم قرار بگیرد. در کل از وضعیت و شرایط کامرانی بی خبرم.

وی با یادآوری دوباره اینکه اوشین ساهاکیان و صمد نیکخواه بهرامی هفته آینده به تمرینات مهرام ملحق می‎شوند، تصریح کرد: نمی‎دانم مهدی کامرانی چه زمانی می‏‎خواهد تمریناتش را با تیم آغاز کند اما آنچه مسلم است اگر او می‌خواهد برای اعزام به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا درترکیب تیم قرار بگیرد، باید تا اوایل هفته آینده به تمرینات بپیوندد. این شرایط در مورد دیگر بازیکنان غایب هم صدق می‎کند و کاملا طبیعی است. در مورد بازیکنی که برای همراهی تیم برنامه دارد، تاخیر و بی اطلاعی معنا نمی‎دهد.

سرمربی تیم مهرام با بیان اینکه حضور در رقابت‎های جام ویلیام جونز تنها برنامه برون مرزی پیش بینی شده برای این تیم تا پیش از شرکت در مسابقات باشگاه‎های آسیاست، اظهارداشت: البته نظر ما حضور در جام استانکوویچ بود که به زمان برگزاری رقابت‎های باشگاه‎های آسیا نزدیک‎تر است اما مسئولان تیم ملی با حضورمان در جام ویلیام جونز موافقت کردند.

وی  با بیان اینکه شرکت در این رقابت‌ها هم برای مهرام خوب است، در مورد دیدارهای تدارکاتی دیگر برای این تیم گفت: برنامه ریزی در این زمینه برعهده باشگاه است! حتی جذب بازیکن خارجی هم در ابهام است و چه بسا مهرام باترکیبی کاملا ایرانی در مسابقات شرکت کند.

"مگر شما به عنوان سرمربی نباید در مورد دیدار تدارکاتی و حتی جذب بازیکن پیشنهاد بدهید و مسئولان باشگاه آن را بررسی و اجرا کنند؟"، مصطفی هاشمی در پاسخ به این پرسش مهر تاکید کرد: باشگاه ظرفیت‌هایی دارد. از نظر بودجه محدود است. مسئولان مهرام با تیمداری متوالی طی سال‌های گذشته کار بزرگی کرده‌اند. اگر امسال هزینه زیادی برای تیم شود، خوب است اما نباید انتظار داشته باشیم. ضن اینکه ترکیب فعلی تیم خوب است و با همین پتانسیلی که در اختیار داریم، می‌توانیم بالاتر از ظرفیت‌مان کار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 12 تا 24 مهرماه در لبنان برگزار می‌شود.


تاریخ: 1391/5/4
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: