برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مربیان تیم آمریکا در مراسم افتتاحیه رژه نمی روند

تهران - مربیان تیم ورزشکاران آمریکا جمعه شب در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2012 لندن رژه نخواهند رفت.

به گزارش آسوشیتدپرس، علت این امر تصمیم مسوولان کمیته برگزاری بازی ها برای کاهش تعداد رژه روندگان و کوتاه کردن زمان مراسم اعلام شده است.

'گنو آریما' مربی تیم بسکتبال زنان آمریکا در این باره گفت: رژه رفتن در مراسم افتتاحیه اتفاق ویژه ای است اما راستش این بازی ها متعلق به ورزشکاران است. واقعا کسی چیزی از مربیان یادش نمی ماند. البته من مشکلی با این مساله ندارم ولی این، ورزشکاران هستند که سزاوار توجه و قدردانی اند.

آریما پیش از این در بازی های 2000 سیدنی به عنوان دستیار مربی به همراه تیم بسکتبال زنان در افتتاحیه المپیک رژه رفته است به همین دلیل معتقد است: راه رفتن در کنار بهترین های شنا، دو و میدانی و ستاره های دیگر رشته ها بسیار لذت بخش است.

گرچه مربیان مشکلی با رژه نرفتن در افتتاحیه ندارند اما این مساله برخی ورزشکاران را ناراحت کرده است و می گویند آنها هم به اندازه ما و شاید هم بیشتر تلاش کرده اند. 12 تا 14 ساعت در روز در حالیکه ما دو سه ساعت تمرین می کردیم.

'اندرو والمون' مربی تیم دو و میدانی مردان آمریکا نیز بدین ترتیب در بین رژه روندگان نخواهد بود. او در المپیک 1992 بارسلونا به عنوان یک دونده در مراسم حضور داشت و سپس به همراه تیم دوی امدادی 4 در 400 متر آمریکا به مدال طلا دست یافت.

ورزشی**9126**1553

تاریخ: 1391/5/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: