برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اسبقیان در گفتگو با مهر:هر زمان اراده کنم به المپیک می‌روم/ برای رسیدگی به امور فدراسیون به لندن نرفتم!

سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: با تشخیص خودم به المپیک نرفتم و اگر هر زمان و تا قبل از پایان بازی‌های المپیک بخواهم و اراده کنم، می‌توانم به لندن بروم.

سیدمحمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سئوال که "چرا همراه کاروان اول قایقرانی ایران به المپیک نرفتید؟"، تصریح کرد: با تشخیص خودم به المپیک نرفتم و اگر هر زمان و تا قبل از پایان بازی‌های المپیک بخواهم و اراده کنم، می‌توانم به لندن بروم.

وی ادامه داد: اگر تا به امروز به المپیک نرفته‌ام به دلیل رسیدگی به امور اجرایی فدراسیون قایقرانی است. مربیان کارشان را بلد هستند و مطمئنا به خوبی امور مربوط به خود را در المپیک انجام خواهند داد. سفارشات لازم هم به آنها شده است.

سرپرست فدراسیون قایقرانی افزود: اجازه رفتن یا نرفتنم به جز وزارت ورزش و جوانان دست شخص دیگری نیست. این امر به افراد دیگری ارتباطی ندارد و فرد دیگری نمی‌تواند بگوید که من می‌توانم به لندن بروم یا نمی‌توانم.

این در حالی است که احمد دنیامالی، رئیس سابق فدراسیون قایقرانی چندی پیش اعلام کرده بود که مسئولان جدید این فدراسیون نمی‌توانند در المپیک لندن حضور پیدا کنند، چرا که فدراسیون‌های جهانی قایقرانی آنها را به رسمیت نمی‌شناسند.


تاریخ: 1391/5/4
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: