برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک ایران وارد شهر لندن شدند

لندن - 'محمد عباسی' وزیر ورزش و جوانان و 'محمد علی آبادی' رییس کمیته ملی المپیک ایران، برای شرکت در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2012 لندن، امروز (پنجشنبه) وارد شهر لندن شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن، بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک، اصغر رحیمی معاون کاروان اعزامی ایران به المپیک، دکتر لطفعلی پورکاظمی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی، محسن رضوانی دبیر فدراسیون شنا و تعدادی از مسوولان نهادهای ایرانی مستقر در انگلیس در فرودگاه 'هیترو' شهر لندن، از وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک استقبال کردند.

حمید سجادی معاون وزیر ورزش و محمد جعفری ملک رییس روابط بین الملل وزارت ورزش و جوانان نیز در هیات مقامات ورزشی کشورمان که امروز وارد لندن شدند، حضور دارند.

محمد عباسی و محمد علی آبادی علاوه بر حضور در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2012 لندن که فردا شب (جمعه) برگزار می شود، دیدارها و مذاکراتی نیز با برخی از همتایان خارجی خود خواهند داشت.

رقابت های ورزشکاران المپیکی جمهوری اسلامی ایران از روز جمعه آغاز می شود و در نخستین روز، 'میلاد وزیری' و 'زهرا دهقان' در رشته تیراندازی با کمان با حریفان خود مسابقه می دهند.

ملی پوشان کشورمان با حضور در رقابت های گزینشی المپیک موفق به کسب 54 سهمیه شدند اما 'محمدرضا رودکی' و 'جواد محجوب' به دلیل مصدومیت و بیماری نمی توانند در مسابقه های جودو المپیک لندن شرکت کنند و به همین دلیل، جمهوری اسلامی ایران 52 نماینده در سی امین دوره بازی های المپیک خواهد داشت.

اروپام. ** 1647 ** 345 ** 1589

تاریخ: 1391/5/5
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: