برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

پورمحمدی: مسابقه ملی پوشان ایران در المپیک از شبکه 3 پخش می شود

تهران - رییس شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه حق پخش کامل بازی های المپیک 2012 لندن خریداری شده است ، گفت: مسابقه های ملی پوشان کشورمان در این بازی ها از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از فدراسیون دوچرخه سواری،'علی اصغر پور محمدی' افزود: هدف صدا و سیما پوشش کامل بازی های المپیک لندن است و این رویداد بزرگ در شبکه های مختلف سیما به تصویر کشیده خواهد شد.

وی ادامه داد: شبکه سوم سیما مسابقات ورزشکاران ایران را به تصویر خواهد کشید و دیگر رویدادهای المپیک از دیگر شبکه های سیما پخش خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما اظهار داشت: شبکه ورزش با 20 ساعت پخش درشبانه روزبالاترین پوشش را خواهدداشت و کل رویدادهای المپیک به جز ورزش هایی که از لحاظ پوششی مشکل دارندپخش کامل خواهد شد.

پورمحمدی افزود: اولویت اخبار از شبکه سوم سیما است و سایر شبکه ها نیز با ویژه برنامه های مختلف از المپیک این بازی ها را برای مخاطبان پخش خواهند کرد.

وی ادامه داد: رویدادهای المپیک از ساعت 6 بامداد آغاز می شود و تا پایان روز و ساعاتی از شب برای مخاطبان پخش می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مراحل هماهنگی آماده شده است و گروه های اعزامی صدا و سیما در 4 مرحله به محل بازی ها خواهند رفت و یک تیم 25 نفره که حدود 7نفر هم در لندن به آنها اضافه می شوند در 2 استودیو پخش مسابقات را به عهده می گیرند.

وی گفت: آرزوی مجموعه سیما برای کاروان المپیکی ایران موفقیت وکسب مدال است و در امر یاری رسانی به ورزشکاران از لحاظ رسانه ای کوتاهی نخواهیم کرد.

رییس شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما اظهار داشت: بازی های پارالمپیک اگر چه برای میزبان از اهمیت بالایی برخوردار نیست اما برای ما به دلیل کسب مدال های بیشمار از اهمیت بالایی برخوردار است و رسانه ملی در این باره نیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

ورزشی**7537**1590

تاریخ: 1391/5/5
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: