برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سجادی مطرح کرد:در تیراندازی و دوومیدانی هم شانس مدال داریم/ رسیدگی به مشکل استقلال

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدواریم در المپیک لندن یکی، دو رشته دیگر به رشته‌های مدال‌آور ما اضافه شود و شانس مدال‌آوری در تیراندازی و دوومیدانی را دست‌کم نمی‌گیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی درباره آخرین شرایط ورزشکاران اعزامی به المپیک گفت: تاکنون ورزشکاران رشته‌های روئینگ، دوچرخه سواری، تنیس روی میز، شمشیربازی، شنا و چند رشته دیگر به لندن اعزام شده‌اند و فکر می‌کنم آخرین گروه هم کشتی‌گیران باشند.

وی افزود: از اولین حضور ایران در المپیک تاکنون 48 مدال مختلف گرفته‌ایم که بخش قابل توجهی از آن بعد از پیروزی انقلاب به دست آمده است. تمام این مدال‌ها حول سه ورزش تکواندو، کشتی و وزنه برداری بوده است. امیدواریم این دوره یکی، دو رشته دیگر به جمع رشته‌های مدال‌آور ما در المپیک اضافه شود.

سجادی تاکید کرد: ما امید کسب مدال در تیراندازی و دوومیدانی را دست‌کم نمی‌گیریم. ما پس از بازدید از اردوی ورزشکاران متوجه شدیم تک تک بچه‌ها آماده‌اند. به عنوان مثال وقتی به اردوی بوکس رفتیم همه ورزشکاران می‌گفتند مظاهری قرعه خوبی دارد و می‌تواند در المپیک مدال بگیرد.

معاون وزارت ورزش و جوانان که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، در خصوص بحث تغییر در بعضی فدراسیون‌ها و احتمال تعلیق تاکید کرد: متولی امر ورزش تصمیم گرفت در هر صورتی در تعدادی از فدراسیون‌ها تغییراتی انجام بدهد ولی متاسفانه تعدادی از دوستان ذینفع مواردی را به مجامع بین المللی منعکس کردند. این مجامع هم وظیفه دارند سئوالاتی را درباره این تغییرات بپرسند.

سجادی تصریح کرد: نمی‌دانم چرا از واژه تعلیق استفاده می‌شود. این واژه‌ای بود که بعد از تعلیق فدراسیون فوتبال بابت شد. تعلیق از آنجا در ورزش ما به یادگار ماند اما یکی از سئوالات ما این است که اصلا شرایط تعلیق چیست که مدام آن را مطرح می‌کنند. مگر ورزشکاران ما که از چند ماه پیش برای حضور در المپیک آماده می‌شوند چه گناهی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما پاسخ مراجع بین المللی را دادیم. حالا ما به هر دلیلی حتی اگر غلط باشد تصمیم گرفتیم تغییراتی ایجاد کنیم، خواهش من این است که بیاییم و این اتفاق را در داخل نقد کنیم! لزومی نداشت چنین مواردی به بیرون منعکس شود. متاسفانه اطلاعات نادرستی به بیرون رفت که وزارت ورزش را تحت فشار قرار داد.

سجادی که به نظر می‌رسید از رسانه‌ها بابت پیگیری تعلیق تعدادی از فدراسیون‌ها به شدت ناراحت است، گفت: این روزها که چیزی پیدا نمی‌شود مدام گفته می‌شود به خاطر سوء مدیریت سجادی این اتفاقات رخ داده است. خدا وکیلی ما کارمان را بلدیم!

معاون وزیر ورزش همچنین به انتقاد از بعضی اتفاقات ورزش پرداخت و گفت: اگر اجازه نمی‌دادیم در دو دهه گذشته تمرکز ورزش روی مسائل دیگری نرود الان سردرگمی به وجود نمی‌آمد. اگر اجازه ورود به بعضی افراد را نمی‌دادیم و کار دست ورزشی‌ها می‌ماند الان اینجا نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: عباسی پیش از حضور در المپیک از ما خواست که دیگر چیزی درباره تغییرات فدراسیون‌ها نگوییم تا تمرکز ورزشکاران ما به هم نخورد. قطعا بعد از المپیک به خیلی از سئوالات و انتقادها پاسخ می‌دهیم.

سجادی همچنین بعد از صحبت‌های تلفنی امیر قلعه نویی در برنامه ورزش و مردم، درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال تاکید کرد: فتح الله زاده نگران مسائل مالی استقلال است، اما عباسی دستور داده است تا به این مشکل رسیدگی شود. وزیر ورزش دو روز دیگر به ایران بر می‌گردد و امیدوارم در روزهای آینده مسائل مالی حل شود.

وی گفت: امیدوارم مسائل مالی به عنوان دغدغه باشگاه استقلال نباشد و آنها پول را در اولویت قرار ندهند.


تاریخ: 1391/5/6
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: