برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دهقان: توانم را در دور حذفی مسابقات تیروکمان المپیک نشان خواهم داد

لندن - نماینده تیراندازی با کمان بانوان کشورمان در بازیهای المپیک لندن، پس از کسب جایگاه پنجاه و پنجم در رقابت های رتبه بندی، گفت: توانم را در دوره حذفی این مسابقات نشان خواهم داد.

به گزارش ایرنا، 'زهرا دهقان' در پایان رقابت های امروز، با اشاره به مشکلاتی همچون نداشتن مربی، افزود: در این روزهای آخر حضور مربی در کنار تیراندازان بسیار حیاتی است.

وی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی میلاد وزیری دیگر نماینده کشورمان در مسابقات تیر و کمان المپیک، گفت: حضور ایشان کاملا اثربخش بود.

خانم دهقان افزود: شرایط المپیک ویژه است و رقابت در این بازیها طبیعتا مشکلات و حساسیت های خاص خود را دارد.

وی گفت: نتایج من در رقابت های رتبه بندی با رکوردهای قبلی خودم نیز فاصله داشت اما با توجه به درجه بندی شرکت کنندگان در این مسابقات، از این وضعیت راضی هستم.

در مسابقات تیراندازی با کمان بانوان المپیک لندن 64 نفر حضور دارند.

میلاد وزیری و زهرا دهقان نخستین ورزشکاران کشورمان هستند که رقابت های خود را از امروز در ورزشگاه 'کریکت لردز' شهر لندن آغاز کردند.

وزیری در رقابت های رتبه بندی صبح امروز در رشته مردان، جایگاه 39 را کسب کرد.

تیراندازان با کمان کشورمان باید در روز دوشنبه و در مرحله حذفی مسابقات خود را ادامه دهند.

میلاد وزیری امروز به خبرنگار ایرنا گفت: از نتیجه ای که در رقابت های رتبه بندی تیر و کمان المپیک گرفتم، راضی نیستم اما در دور بعدی مسابقات که بصورت حذفی برگزار می شود، حداکثر تلاش خود را به کار خواهم گرفت.

وی با اشاره به نامساعد بودن شرایط روحی خود قبل و هنگام برگزاری رقابت های رتبه بندی، گفت: متاسفانه برای رقابت های صبح امروز شرایط روحی مساعد برای ما فراهم نشد و امیدوارم که این اتفاق در دور بعدی رقابت ها رخ ندهد.

وی در مورد شرایط مورد نظر خود در دور حذفی رقابت ها، اظهارداشت: اگر مربیان کره ای با همکاری و مساعدت مسئولان کمیته ملی المپیک بتوانند در دور بعدی در کنار ما حضور داشته باشند، بسیار عالی خواهد بود و قطعا تاثیر مثبتی بر روحیه ما خواهد داشت.

مربیان کره ای دو ورزشکار تیراندازی با کمان کشورمان به علت انجام نشدن کارهای معرفی به ستاد برگزاری المپیک، اجازه مربیگری در المپیک لندن را ندارند.

این اقدام هنگامی صورت گرفت که دو ورزشکار المپیکی رشته تیراندازی با کمان کشورمان از پذیرش 'کردی' و 'آبتین' به عنوان مربیان خود امتناع کرده و خواستار حضور مربیان کره ای خود در بازی های المپیک لندن شده بودند.

این دو ورزشکار تیراندازی با کمان در فاصله حدود 40 روز مانده به برگزاری بازی های المپیک از ترکیب تیم اعزامی خط خورده بودند که این تصمیم با دستور وزیر ورزش و جوانان مورد بازبینی قرار گرفت و لغو شد.

با این تصمیم، میلاد وزیری کماندار تبریزی در رشته ریکرو و خانم دهقان همچنان به عنوان نمایندگان کشورمان به بازی های المپیک 2012 لندن اعزام شدند اما مربیان مورد درخواست این دو تیرانداز، از همراهی با آنان بازماندند.

مربیان کره ای این دو ورزشکار تیراندازی با کمان کشورمان اگرچه خود را به لندن رسانده اند، اما اجازه حضور در کنار شاگردان خود را ندارند.

اروپام**1647**345

تاریخ: 1391/5/6
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: