برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اسکی بازان ایرانی در رقابت های جهانی آلمان درخشیدند

کرج - رییس فدراسیون اسکی گفت: اسکی بازان ایرانی در ششمین دوره رقابت های اسکی روی چمن جوانان جهان که اکنون در آلمان در حال پیگیری است تاکنون با کسب یک مدال برنز و رتبه چهارمی و عنوان نایب قهرمانی درخشیدند.

' عیسی ساوه شمشکی ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : ' سید مرتضی جعفری ' و ' مهدی سولقانی ' در رشته سوپر کمبینه به ترتیب نقره و چهارمی را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: این موفقیت حاصل تلاش مربیان و دست اندرکاران فدراسیون اسکی است که توانسته با انجام برنامه ریزی های خوب آموزشی و تمرینات مستمر به دست آمده است .

وی بیان داشت : در این دوره از رقابت ها که اسکی بازان 10 کشور مطرح اروپایی و آسیا شرکت دارند کسب رتبه های یاد شده بیانگر توانمندی ورزشی اسکی ایران است .

وی یادآورشد: رتبه های اول و سوم این رقابت ها به اسکی بازان اتریشی رسید و تا کنون در مجموع عنوان قهرمانی را در این مسابقات دارند .

وی گفت : این رقابتها طی امروز و فردا در رشته های مارپیچ کوچک و بزرگ ادامه دارد و انتظار است با توجه به برنامه های خوب آموزشی و تمرینات مستمری که اسکی بازان کشورمان داشته اند بتوانیم در این رشته ها نیز در مجموع عنوان نایب قهرمانی را حفظ کنیم .

وی افزود: اسکی بازان یاد شده قبل از اعرام توانستند با یک تمرین فشرده در دیزین کرج آمادگی لازم را بویژه مهدی سولقانی که خدمت سربازی را در سپاه شهرستان آباده استان فارس می گذراند به دست آورند.

ساوه شمشکی اضافه کرد: سید جواد صید به عنوان مربی و سرپرست هدایت تیم ملی اسکی روی چمن کشور مان را در این رقابت ها بر عهده دارد.

وی بیان داشت : ششمین دوره رقابت های اسکی قهرمانی روی چمن جوانان جهان از پنجم مرداد ماه جاری به مدت چهار روز در کشور آلمان با حضور برترین های اسکی روی چمن 10 کشور دنیا برگزار شده است .

وی یادآورشد: در دوره قبلی این رقابتها که در کشور سویس برگزار شد، سید مرتضی جعفری و مهدی سولقانی از ایران به ترتیب سوم و چهارم شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، اکنون در کشور 10 هزار اسکی باز در رشته ها و گروههای مختلف سنی در 15 استان صاحب اسکی ساماندهی شده اند که 30 درصد آنان را بانوان تشکیل می دهند.

لازم به یادآوری است : سید مرتضی جعفری ، مهدی سولقانی به عنوان اسکی باز و سید جواد صید به عنوان سرمربی تیمهای ملی اسکی روی چمن کشور همگی از استان البرز و کرج هستند.ک/3

694/ 692

تاریخ: 1391/5/7
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: