برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نتایج رکوردگیری ملی پوشان اسکیت مردان اعلام شد

تهران - ملی پوشان اسکیت مردان ایران زیرنظر کادر فنی رکوردگیری کردند.

به گزارش ایرنااز روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این رکوردگیری که زیر نظر کادر فنی و در حضور فریبا محمدیان سرپرست فدراسیون، رضا رفیعانی دبیر و سکینه افسرده سرپرست نایب رئیسی فدراسیون اسکیت برگزار شد، نفرات دعوت شده مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بر این اساس و در ماده 300 متر جوانان، فرزاد مرادی اول شد، شایان صباغ در رده دوم قرار گرفت و بهنام شیرنژاد جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در رده بزرگسالان نیز محمد صالحی اول شد، وحید جعفری زاده در جایگاه دوم ایستاد و حسین منشیدی سوم شد.

در 500 متر جوانان بهنام شیرنژاد، فرزاد مرادی و شایان صباغ به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش بزرگسالان این مقام ها به حسین منشیدی، وحید جعفری زاده و محمد صالحی رسید.

در 1000 متر جوانان، فرشید شایان، بهنام شیرنژاد و ایمان زندی به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده بزرگسالان نیز پوریا قاسم پور، حسین منشیدی و محمد صالحی در رده های بعدی قرار گرفتند.

در 10000 متر جوانان ایمان زندی اول شد، فرشید شایان و صالح رشیدی اول تا سوم شدند و در رده بزرگسالان نیز پوریا قاسم پور اول شد، امیر کوهکن در جایگاه دوم ایستاد و مجید نوری در رده سوم جای گرفت.

ملی پوشان اسکیت ایران خود را برای حضور در رقابت های اسکیت سرعت قهرمانی جهان در ایتالیا که قرار است شهریورماه برگزار شود، آماده می کنند.

ورزشی**0661**1590

تاریخ: 1391/5/7
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: