برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم ملی وودبال ایران در مسابقات جهانی مالزی شرکت می کند

تهران - تیم ملی وودبال ایران به دنبال عضویت انجمن وودبال کشورمان در فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی، برای نخستین بار در مسابقات جهانی وودبال که شهریور ماه در جزیره 'مالاکا'ی مالزی برگزار می شود، شرکت می کند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، در پی دعوت مستقیم رییس فدراسیون بین المللی وودبال، 'کیکاوس سعیدی' رییس فدراسیون گلف کشورمان نیز برای حضور در اجلاس فدراسیون بین المللی وودبال، تیم اعزامی کشورمان را همراهی می کند.

مسابقات جهانی وودبال در روزهای 5 تا 12 شهریور ماه در مالزی برگزار می شود.

انجمن وودبال ایران، فعالیت خود را از سال 88 آغاز کرد اما به دلیل کمبود امکانات، تجهیزات و لوازم مورد نیاز بسط و گسترش آن در بین ورزشکاران و علاقه مندان به این رشته ورزشی به صورت مطلوب انجام نشد.

روند پیگیری عضویت رسمی انجمن وودبال کشورمان با پیگیری و رایزنی های مجدد فدراسیون گلف با مسوولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان از سر گرفته شد و فدراسیون بین المللی

وودبال نیز پس از تایید درخواست عضویت، انجمن وودبال ایران را به صورت رسمی به عضویت پذیرفت.

رشته ورزشی وودبال برای نخستین در سال 1990 در تایوان فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون بیش از 40 کشور از سراسر دنیا به عضویت فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی درآمده اند.

در رشته ورزشی وودبال، نحوه بازی و امتیازدهی تا حدودی شبیه ورزش گلف است، با این تفاوت که با توجه به امکانات و لوازم مورد نیاز این رشته، اجرای ضربات و حرکت توپ کاملا به طور زمینی انجام می شود.

ورزشی. ** 1584 ** 1589

تاریخ: 1391/5/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: